|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۴۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
شاید با این اطلاعات بتوانید با خرید تور دبی هدیه خوبی به دوست یا همسرتان هم بدهید و او را خوشحال کنید. آب و هوای این روز‌های دبی بسیار لذت بخش و روح نواز است برای چند روزی اقامت در این شهر برنامه‌ریزی کنید.
یکی از آسوده‌ترین سفر‌ها گردش و تفریح در شهری معروف است که بسیاری از امکانات تفریح و وقت‌گذارنی به صورت امروزی و کاملا مدرن در آن‌ها فراهم باشد در اینجا به چند مقصد گردشگری معروف پرداخته‌ایم که آژانس مقتدر سیر برای تمامی این مقاصد تور‌های خوبی را برنامه‌ریزی کرده است.  



اقامتی گرمابخش در هتل‌های مجلل با تور دبی

 تور دبی همیشه شلوغ و پر طرفدار است مخصوصا که در دی و بهمن امسال نمایشگاه عرب هلس و گلفود در دبی برپا می‌شود. البته امسال دبی برای طرفداران فوتبال تیم ملی هم بسیار جالب توجه تر شده چون بازی ایران و عراق در اواخ دی ماه برگزار می‌شود و بسسیاری از طرفداران فوتبال به این شهر سفر می‌کنند.

شاید با این اطلاعات بتوانید با خرید تور دبی هدیه خوبی به دوست یا همسرتان هم بدهید و او را خوشحال کنید. آب و هوای این روز‌های دبی بسیار لذت بخش و روح نواز است برای چند روزی اقامت در این شهر برنامه‌ریزی کنید.

تور های دبی به مدت ۳ تا ۶ شب برنامه ریزی شده‌اند و البته امکان طولانی‌تر شدن این شب‌ها نیز وجود دارد. اقامت در هتل های دبی تعریفی متفاوت از هتلداری را به شما نشان می‌دهد از هتل‌های سه ستاره در دیره و شیخ زائد گرفته تا هتل‌های ‌زیبای مارینا و البرشا را می‌توانید انتخاب کنید همه این هتل‌ها با صبحانه‌های مفصل عربی از شما پذیرایی می‌کنند.

زمستان دبی مخصوص سافاری در کویر  است حتما برای صفحه‌های اجتماعی و یادگاری عکس بگیرید و از کویر و ماشین سواری لذت ببرید.

 هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر به دبی پرواز‌های خوبی دارند و به راحتی به فرودگاه بین‌المللی دبی می‌رسید و با ترنسفر‌های آژانس تا هتل محل اقامت خود همراهی می‌شوید.  
از غذاها و کباب‌های عربی لذت ببرید و از پیش‌غذاها و دسر‌های خوشمزه نوش جان کنید. به امارات مال و دبی مال بروید و از فروشگاه‌ها و مراکزتفریحی مدرن و زیبا در این شهر عربی پیشرفته کمال استفاده را ببرید.

البته تعطیلات نوروز همزمان بسیار مناسبی برای با خیال راحت گشتن دبی است با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیریدو در مورد تور دبی نوروز 98 نیز اطلاعات کسب کنید.



سفر با تور روسیه ارزان‌تر از همیشه

با تور روسیه به پهناور‌ترین کشور دنیا سفر می‌کنید با تور‌های آژانس مقتدرسیر به مسکو و سنت پترزبورگ سفر می‌کنید و دیدنی های زیبای شهر را می‌بینید.

سفر زمستانه به روسیه چندان عجیب نیست به هر حال مردم در آنجا کار وزندگی معمولی خود را دارند اگر سخت‌گیر نیستید و به دنبال سفر ارزان به این کشور هم هستید.

تور‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر به چند صورت برنامه ریزی شده‌اند تا هر کسی طبق سلیقه شخصی برنامه ریزی سفر کند. می‌توانید یک سفر چهار روزه به مسکو داشته باشید و یا به مدت ۷ شب و هشت روز از مسکو و سنت پترزبورگ دیدن کنید.

تور‌های روسیه با پرواز‌های ماه آن انجام می‌شوند و مسافران دارای خدمات ترنسفر فرودگاهی و بین‌شهری نیز هستند. این تور‌ها با گشت‌های شهری ویژه به همراه راهنمای فارسی زبانبرای شما اجرا می‌شوند. 

در این شهر‌ها آنقدر زیبایی وجود دارد که لازم است یک بار هم که شده به آنها سفر کنید. مسکو را ببینید  شهر ایوان مخوف و استالین شهری که هنوز رنگی از زندگی تزار‌ها را به چهره دارد. به میدان سرخ بروید و کلیسای رنگارنگ سنت باسیل را تماشا کنید. برای دیدن پارک قدیمی و ارزشمند گوری هم وقت خالی کنید.

در سنت پترزبورگ برای دیدن نمونه‌ای از مجموعه کاخ‌های دوران تزار‌ها به گرند پلس بروید و و مجموعه‌ای سازه‌هایی با جزئیات ریز و ارزشمند را ببینید؛ اینجا به دستور پیتر کبیر ساخته شده که به ثبت یونسکو نیز رسیده است. با فواره زیبای گرند کاسکاد عکس بگیرید و ازفضای رویایی آن لذت ببرید.

هتل‌های پیشنهادی آژانس در این فصل چند هتل بسیار معتبر و خوب چهار و پنج ستاره است تا از خدمات و امکانات هتل راضی باشید برای رزرو سفر و انتخاب تور مناسب خود با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و راهی این سفر هیجان‌انگیز شوید.



سفر به یکی از زیبا‌ترین کشور‌های دنیا با تور بالی

تور بالی برای عاشقان طبیعت و کسانی که به دنبال سفری روح نواز هستند عالی است.
سواحل آرام با جنگل‌های انبوه باعث شده در تمام دنیا به عنوان مقصدی دنج و رویایی طرفداران زیادی را دارد.

این جزیره بسیار رمانتیک و دوست داشتنی است، جدا از طبیعت زیبا با آبهای درخشان و کریستالی، هتل‌های بی‌نظیر و زیبایی دارد که از اقامت در آنها لذت می‌برید.

اندونزی و بخصوص بالی بسیار به استوا نزدیک است و زمستان و بهار هوایی مناسب برای سفر دارد. معمولا دمای هوای آن بین ۲۷ تا ۳۳ درجه سانتیگراد متغییر است.

هواپیمایی ماهان همه روزه برای این تور ها پرواز دارد و گردشگران را به کوالالامپور برده و از آنجا با پرواز ایر آسیا به بالی می‌رسید. تور‌ها معمولا به مدت  ۷ شب و ۸ روز اجرا می‌شوند.

در هتل‌های زیبای بالی شما اقامتی خوب با صبحانه را دارید و از گشت شهری به همراه راهنمای انگلیسی زبان استفاده می‌کنید.

آژانس مقتدر سیر یک سیم کارت رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا دست رسی و ارتباط راحت‌تری داشته‌ باشید.

عزیزانتان را با خود همراه کنید و برای بهترین سفر عاشقانه و آرامش بخش تور بالی نوروز 98 را در آژانس مقتدر سیر رزرو کنید و یک هفته کامل در بهترین جای دنیا خوش بگذرانید.


منبع : ویرلن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین