|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۴۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
در هفته گذشته حدود ۴۰۰ هزار تن نهاده مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور تامین و توزیع شده که این میزان یک و نیم برابر هفته قبل از آن بوده و در حال حاضر این نهاده ها به میزان کافی در بنادر کشور موجود است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:نسبت به واردات نهاده های مورد نیاز اقدام شده و در حال حاضر به میزان کافی کالا در کشور موجود است و خریدهای انجام شده نیز در حال حمل به بنادر می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،محمود حجتی اظهار کرد:خوشبختانه بخش خصوصی و شرکت های مباشر دولتی در خصوص واردات نهاده های مورد نیاز اقدام کرده اند و در حال حاضر به میزان کافی کالا در کشور موجود است و خریدهای انجام شده نیز در حال حمل به بنادر می باشد.

وی افزود:به جز یک مورد از شرکت های خصوصی که مشکل تامین منابع داشته بقیه شرکت ها مشکلی نداشته اند که مشکل تامین منابع این شرکت نیز در حال رفع شدن است.

حجتی خاطرنشان کرد:در هفته گذشته حدود ۴۰۰ هزار تن نهاده مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور تامین و توزیع شده که این میزان یک و نیم برابر هفته قبل از آن بوده و در حال حاضر این نهاده ها به میزان کافی در بنادر کشور موجود است.

وی یادآور شد:همچنین به شرکت های مباشر ابلاغ شده که نسبت به توزیع نهاده های دام و طیور از محل ذخایر خود اقدام کنند و تولیدکنندگان از نظر تامین این نهاده ها اطمینان خاطر داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین