کد خبر: ۲۴۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
رئال مادرید در دومین دیدارش در سال جدید میلادی نیز در کسب پیروزی ناکام بود و برابر رئال سوسیداد شکست خورد.
 رئال مادرید در دومین دیدارش در سال جدید میلادی نیز در کسب پیروزی ناکام بود و برابر رئال سوسیداد شکست خورد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته هجدهم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با دو گل از میزبانش در سانتیاگو برنابئو شکست خورد.

در شروع بازی داور یک پنالتی به نفع رئال سوسیداد اعلام و ویلیان خوسه در دقیقه ۳ نتیجه را یک بر صفر به نفع تیمشان کرد. در ادامه سفیدپوشان سعی داشتند شکست را جبران کنند اما با وجود موقعیت سازی به گل نمی رسیدند. در نهایت نیمه اول با پیروزی مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند که یکی پس از دیگری از دست رفت. وینیسیوس جونیور چند ضربه‌اش به بیرون رفت. در مقابل سوسیداد می‌توانست اختلاف را بیشتر کند. در دقیقه ۶۱ لوکاس واسکس کارت زرد دومش را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. بازیکن مادرید به علت عصبانیت پیراهن خود را پاره کرد. این اتفاق به نفع سوسیداد تمام شد اما سفیدپوشان باز هم حمله کردند.

در دقیقه ۶۴ دروازه‌بان تیم مهمان در محوطه جریمه روی وینیسیوس خطا کرد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور داد بازی دنبال شود. در تصاویر ضبط شده مشخص شد دروازه‌بان سوسیداد روی مهاجم مادرید خطا کرده است. هواداران نسبت به تصمیم داور به شدت اعتراض کردند. در حالی که مادرید سانتیاگو سولاری به دنبال گل مساوی بود باز هم دروازه‌اش باز شد. این گل را روبن پاردو در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

مادرید که با پیروزی آلاوس برابر والنسیا تا رتبه پنجم سقوط کرده بود فرصت صعود به جایگاه سوم را از دست داد و ۳۰ امتیازی باقی ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین