|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۴۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هزاران نفر از مردم استان در قالب کاروان بصیرت و ولایت در روز 19 دی به محضر رهبر معظم انقلاب تشرف پیدا می‌کنند.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هزاران نفر از مردم استان در قالب کاروان بصیرت و ولایت در روز 19 دی به محضر رهبر معظم انقلاب تشرف پیدا می‌کنند.

به گزارش فارس، نصرت الله لطفی امشب در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به بزرگداشت دهه بصیرت در استان قم اظهار کرد: مردم قم در انقلاب اسلامی پیشگام بودند و روزهای 9 تا 19 دی در این شهر با عنوان دهه بصیرت بزرگ داشته می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام دشمنی‌ها و اعمال تحریم‌ها امروز بیش از هر زمان دیگری در دنیا تاثیرگذار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نعمت است و هزاران نفر از مردم استان قم در قالب کاروان بصیرت و ولایت در روز 19 دی به محضر رهبر معظم انقلاب تشرف پیدا می‌کنند، انقلاب یادگار امام خمینی(ره) است و دیدار با مقام معظم رهبری در واقع تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل است.

لطفی با اشاره به بزرگداشت حماسه نهم دی در قم اظهار کرد: امسال حماسه 9 دی به صورت باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم این شهر در مدرسه علمیه فیضیه بزرگ داشته شد.

وی ادامه داد: وجود مراجع عظام تقلید در شهر قم نعمت بزرگی است که باید قدردان این نعمت باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه شور و اشتیاق اقشار مختلف مردم قم برای حضور در این دیدار وصف نکردنی است افزود: تلاش می‌کنیم که افرادی امسال از استان به دیدار مقام معظم رهبری بروند که پیش از این به دیدار رهبر انقلاب نرفته باشند.

لطفی خاطرنشان کرد: شور و اشتیاق اقشار مختلف مردم این استان به اندازه ای زیاد است که نمی‌توانیم پاسخگوی این شور و اشتیاق باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین