|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
کد خبر: ۲۴۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
معاون سازمان خصوصی‌سازی از واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور در چند روز آینده خبر داد.
معاون سازمان خصوصی‌سازی از واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم، داود خانی با اشاره به واریز سود عملکرد مالی سال 96 شرکتهای سرمایه‌پذیر به حساب روستائیان و عشایر سراسر کشور از روز سه‌شنبه، 18 دی‌ماه به‌صورت تدریجی گفت: در این مرحله حدود 13 میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد که این میزان سود در مجموع به‌مبلغ 1100 میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی افزود: در مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت مشمولان در سال جاری نیز حدود 5.5 میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به‌تدریج سود سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند که ارزش این میزان سود حدود 850 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی همچنین گفت: نکته مهم دیگر این است که روستائیان و عشایر سراسر کشور که مشمول سهام عدالت هستند، در صورتی که سود عملکرد سال مالی 95 شرکتهای سرمایه‌پذیر را دریافت نکرده باشند، این سود را به‌همراه سود عملکرد سال مالی 96 و به‌صورت یکجا دریافت خواهند کرد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر در حالی از روز سه‌شنبه این هفته به‌صورت تدریج آغاز خواهد شد که پرداخت این سود با اولویت بانکهایی مانند ملی، صادرات، کشاورزی و پست بانک که در روستاها شعبه گسترده‌تری دارند، انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: واریز سود سهام عدالت این دسته از مشمولان به‌صورت تدریجی و مطابق با سود دریافتی از شرکتهای سرمایه‌پذیر انجام می‌شود.

خانی اضافه کرد: سود سهام عدالت اقشار دیگر مشمولان سهام عدالت از جمله کارگران فصلی و ساختمانی، و سایر مشمولان نیز به‌صورت تدریجی و تا پایان سال به حساب آنها واریز خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین