|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۴۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک لیست نهایی کاندیداهای ایران برای انتخابات شورای المپیک آسیا را تایید کرد که تعداد کاندیداها از 13 به 9 نفر رسید.
 هیات اجرایی کمیته ملی المپیک لیست نهایی کاندیداهای ایران برای انتخابات شورای المپیک آسیا را تایید کرد که تعداد کاندیداها از 13 به 9 نفر رسید.

 به گزارش ایسنا، جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز (شنبه) برگزار شد و  در این نشست لیست کاندیداها برای انتخابات شورای المپیک آسیا نهایی شد.

به این ترتیب تعداد افراد کاندیدا از ایران که قبلا در لیست اولیه 13 نفر به بود 9 نفر کاهش پیدا کرد. در این نشست هفت کاندیدا مشخص شدند  و کمیسیون ورزشکاران و کمیسیون پزشکی کاندیداهای خود را بعد از تشکیل جلسه خود معرفی خواهند کرد.

*اسامی نهایی کاندیداها به شرح زیر است:

1-هیات اجرایی: رضا صالحی امیری

2-کمیته فرهنگی: عبدالحمید احمدی

3-کمیته ورزش و زنان:مهین فرهادی زاد

4-کمیته ورزش  برای همه: محمد علیپور

5-کمیته آموزش و پژوهش: فضل الله باقرزاده

6-کمیته قوانین: علی دادگر

7-کمیته رسانه : محمود عبدالهی

همچنین در این جلسه مصوب شد که کمیسیون ورزش و زنان که ریاست آن بر عهده مهین فرهادی زاد است میزبان نشست کمیسیون ورزش و زنان شورای المپیک آسیا در سال 2019 باشد.

همچنین با توجه به اینکه در اواسط اردیبشهت ماه سال آینده (14 تا17 ) نشست روسا و مدیران آکادمی ملی المپیک کشورهای مختلف جهان در یونان برگزار می شود با تصویب اعضای هیات اجرایی آقایان قراخانلو و سعیدی بعنوان نمایندگان اعزامی کشورمان به این نشست انتخاب شدند.

شنبه هفته آینده جلسه یات اجرایی پیش از برگزاری مجمع عمومی کمتیه ملی المپیک برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین