|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
فرهاد قائمی با ابراز امیدواری از پیروزی در بازی امروز گفت: امیدوhرم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.
دریافت کننده ملی پوش گفت:« همه بازیهای دور دوم قهرمانی جهان حساس هستند. بعضی ها حساسیت بازی امشب را به حضور ولاسکو سرمربی تیم آرژانتین و سرمربی سابق ما ربط می‌دهند. ما برای نشان دادن بهترین عملکرد خودمان بازی می‌کنیم.امیدوارم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم.»

وی درباره بازی دیشب افزود: «بازی دیشب هم خوب بود. خدا راشکر با اجرای برنامه کادرفنی 3 امتیاز بازی را گرفتیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. استرالیا هم حریف راحتی نبود. تیم خوبی است. خوب هم بازی کرد. تیمی که منظم وسیستماتیک بازی می‌کند .برای بازی با آرژانتین هم باید ببینیم کادر فنی چه می خواهد تا همان را مثل بازی دیشب اجرا کنیم.»

وی افزود:« فکر می کنم جدای از نظر فنی که خیلی سخت است.بازی به خاطر شناخت ولاسکو از تیم ایران حساسیت خاصی دارد. برای اولین بار هم هست که بازیکنان روبه روی تیم او قرار می گیرند. فکر می کنم جذابیت های خاصی پیدا کرده.برای اولین بار چنین اتفاقی می افتد.بازی راحتی نداریم.بازی که در سه ست برنده شویم، فکر میکنم بازی سختی داریم. البته ما به سه امتیاز کامل نیاز داریم. امتیاز کامل امشب بگیریم در بازی با لهستان و صربستان با اسودگی خاطر بازی می کنیم.شک نکنید امشب 3 امتیاز بگیریم ،در دوبازی دیگر کاری که باید را انجام می دهیم.به هرحال تیم امریکا برای لهستان و صربستان دردسرساز می شود. از سه امتیاز هر دو بازی لهستان و صربستان بگیریم ،خیلی کارها را انجام داده ایم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین