|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۴۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است , افزود : با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد شد.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع  است , افزود : با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان همچنان ممنوع است , افزود : تردد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ دی)  از محور هراز ممنوع می باشد.
پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون تمامی راههای مواصلاتی استان باز است و آمد و شد در جریان است , از رانندگان خواست به دلیل شرایط جوی بارشی از عصر جمعه و احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی , زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی ادامه داد , ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای کرج – چالوس ، هراز و فیروزکوه که از ۱۲ ظهر  دیروز چهارشنبه آغاز شده تا ساعت ۶ صبح روز شنبه (۸ دی) ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین