|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
سرمربی تیم سپیدرود رشت اعلام کرد به دنبال اضافه کردن چند بازیکن به تیمش است و خبرهای خوشی برای هواداران در آینده خواهد داشت.
  سرمربی تیم سپیدرود رشت اعلام کرد به دنبال اضافه کردن چند بازیکن به تیمش است و خبرهای خوشی برای هواداران در آینده خواهد داشت.

علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت در حاشیه تمرین امروز تیمش به دوربین صداوسیما مرکز گیلان گفت: در تعطیلات و جهت تقویت سپیدرود به دنبال این هستیم تا چند بازیکن را به ترکیب تیم اضافه کنیم و بتوانند به تیم کمک کنند و قرار باشد صرف اینکه بازیکن بگیریم و لیست و نیمکت را پر کنیم طبیعتأ دردی از ما دوا نمیکند و دنبال این هستیم بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم و در این میان با چند نفر هم صحبت‌ هایی انجام دادیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

کریمی در ادامه در مورد بدهی های قبلی و شرایط مالی اخیر باشگاه افزود: قسمت عمده بدهی ها پرداخت شده و بیشتر بدهی ها برای خیلی قبل بوده و ما را دچار مشکل میکند و طبیعتأ پولی که باید در شرایط فعلی خرج بازیکنان و کادرفنی و لجستیکی تیم شود بابت بدهی های قبلی هزینه شده و ما با جدیت کارمان را پیش می بریم و در بحث قرارداد در قیاس با سایر باشگاه ها اگر بیشتر ندادیم کمتر هم ندادیم.

کریمی در مورد نقل و انتقالات و قراردادها هم افزود: در بحث قراردادهایی که می بندیم دنبال قراردادهای نرمال باشد و هزینه باشگاه بالا نرود و طبیعتا بتوانیم آن هزینه ها را پرداخت کنیم و قراردادهای ما نجومی نباشد و یک چیز متعادل باشد تا از عهده پرداخت بر آییم و با بازیکنانی که در نیم فصل دوم اضافه میشوند بتوانیم از آن ها استفاده کنیم و هم قراردادشان را تا آخر فصل پرداخت کنیم.

کریمی در مورد بازیکنانی که مدنظر دارد نیز چنین گفت: هر روز اسامی بازیکنانی منتشر می شود که در راه سپیدرود بوده و یا دنبال آن هستند اما سیاست ما به گونه ای پیش می رود که چه بازیکنانی که از جمع ما خارج می سوند و چه بازیکنانی که در آینده به جمع ما اضافه خواهند شد تا نهایی شدن قرارداد اسمی برده نمی شود تا بازارگرمی نشود و بعد قرارداد و پایان کار افراد اضافه شده و خارج شده اعلام خواهد شد.

علی کریمی هم‌چنین در خصوص تمرینات سپیدرود نیز گفت: اکثر تیم ها درتعطیلات بسر می برند و ما تمرینات و بازی های تدارکاتی را بطور منظم انجام می دهیم و قطعأ اوایل فصل زمان مناسبی برای بازیکن گرفتن است و نود و پنج درصد بازیکنان با اتمام قراردادهایشان بازیکن آزاد هستند و الان در نیم فصل اکثریت قرارداد دارند و شرایط خاصی برای انتقال دارند از جمله رضایت نامه از باشگاه یا فسخ قرارداد و مبلغ قرارداد و کارمان را ادامه خواهیم داد تا ببینیم در دو سه هفته اخیر چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین