|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۴۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
روزنامه‌های صبح روز چهارشنبه (پنجم دی ماه) درحالی روی پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها آمده‌اند که صفحه نخست اغلب آنها متاثر از حادثه ناگوار اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات است که روز گذشته (۴ دی ماه) با ۳۵ سرنشین واژگون و منجر به کشته شدن ۱۰ دانشجو شد.
 اغلب روزنامه‌های صبح امروز (پنجم دی‌ماه) فارغ از نگاه‌های جناحی و سیاسی، به حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات و کشته شدن ۱۰ دانشجو در این حادثه پرداخته‌اند و برخی نیز این غم را به مخاطبانشان تسلیت گفته‌اند.

 روزنامه‌های صبح روز چهارشنبه (پنجم دی ماه) درحالی روی پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها آمده‌اند که صفحه نخست اغلب آنها متاثر از حادثه ناگوار اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات است که روز گذشته (۴ دی ماه) با ۳۵ سرنشین واژگون و منجر به کشته شدن ۱۰ دانشجو شد.

بر این اساس، روزنامه‌های «آرمان امروز» با تیتر «ورود دادستان به حادثه مرگبار دانشگاه آزاد»، «آفتاب یزد» با تیتر «اتوبوس وحشت»، «ابتکار» با تیتر «ظهر تلخ دانشگاه»، «جوان» با تیتر «حادثه مصیبت‌بار در دانشگاه علوم و تحقیقات» و «همشهری» با تیتر «واژگونی مثل دیروز مثل فردا» به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات پرداخته‌اند.

همچنین روزنامه‌های «اعتماد» با تیتر «دانشگاه، تسلیت»، «اطلاعات» با تیتر «۹ کشته در واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در تهران»، «ایران» با تیتر «تراژدی دانشگاه»، «شرق» با تیتر «مرگ دانشجویان در قلب پایتخت»، «مردم‌سالاری» با تیتر «اتوبوس مرگ در مسیر دانشگاه» و «خراسان» با تیتر «اتوبوس مرگ ترمز برید» در مطالبی ضمن اعلام خبر، به این حادثه تلخ پرداخته‌اند.

روزنامه «قانون» نیز با انتشار کاریکاتوری به همراه روتیتر «پیچ‌های دانشگاه آزاد ۹ دانشجو را به کام مرگ فرستاد» و تیتر «امیدها زیر خاک بی‌مسئولیتی» به سرنوشت ناگوار دانشجویانی که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، پرداخته است.

همچنین روزنامه «کیهان» با انتشار پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه درگذشت دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، در صفحه نخست خود به این حادثه اشاره کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» نیز با اعلام خبر تعداد کشته‌شدگان در حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات و انتشار پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی این حادثه، به این اتفاق تلخ در صفحه نخست خود اشاره کرده است.

روزنامه «فرهیختگان»، منتسب به دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تیتر «همکلاسی تسلیت»، ضمن اعلام این خبر و انتشار پیام تسلیت آیت‌الله خامنه‌ای به این حادثه پرداخته است.

همچنین روزنامه سینمایی «بانی فیلم» در نواری مشکی روی صفحه نخست خود این حادثه را تشلیت گفته است. در این نوار نوشته شده است: «درگذشت جانسوز دانشجویان کشورمان در حادثه تصادف اتوبوس را به خانواده‌هایشان و جامعه علمی ایران تسلیت می‌گوییم.»

روزنامه «صدای اصلاحات» نیز در صفحه نخست خود با اشاره به حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات، این جمله را منتشر کرده است که «سانحه جانکاه دانشجویان عزیز را به خانواده‌ ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.»  

همچنین لوگوی اغلب روزنامه‌های امروز به دلیل عزای عمومی به رنگ مشکی درآمده است.










منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین