|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
کد خبر: ۲۴۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
مه گرفتگی در استان های مازندران (ارتفاعات جاده کندوان) و قزوین (گردنه کوهین) نیز گزارش شده است؛ بر این اساس رانندگان در صورت تردد در این مسیرها حتما فاصله طولی را رعایت کنند.
  رئیس اطلاعات و کنترل راهنمایی و رانندگی (راهور) اعلام کرد: بارش برف در چهار استان کشور ادامه دارد؛ شهروندان در صورت تردد در این استان ها خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه افزود: در استان های گلستان (جاده های شاهرود- توسکستان و خوش ییلاق- سمنان)، خراسان جنوبی (جاده بیرجند- قاین) خراسان شمالی (جاده های بجنورد- آشخانه و چمن بید-آشخانه) و مازندران (جاده های کیاسر- سمنان، فیروزکوه محدوده گدوک و هراز محدوده لاریجان) بارش برف گزارش شده است.

وی از هموطنان خواست در صورت تردد در این جاده ها با سرعت مجاز رانندگی کنند.

سرهنگ جهانی گفت: در استان های تهران، مازندران، گلستان (اکثر جاده ها)، خراسان جنوبی (جاده های فردوس- بجستان و فردوس-بشرویه) بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: مه گرفتگی در استان های مازندران (ارتفاعات جاده کندوان) و قزوین (گردنه کوهین) نیز گزارش شده است؛ بر این اساس رانندگان در صورت تردد در این مسیرها حتما فاصله طولی را رعایت کنند.

به گفته سرهنگ جهانی ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین