|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۴۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
در نمایشگاهی در کره جنوبی صحنه کشته‌شدن دونالد ترامپ به دست رهبر کره شمالی بازسازی شده است.
در نمایشگاهی در کره جنوبی صحنه کشته‌شدن دونالد ترامپ به دست رهبر کره شمالی بازسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در یک نمایشگاه در کره جنوبی صحنه کشته‌شدن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به دست کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بازسازی شده است.

کیم جونگ اون در حالیکه یک تپانچه در دستش گرفته که از آن دود بلند می‌شود به بدن مرده دونالد ترامپ نگاه می‌کند. رئیس‌جمهور آمریکا روی یک فرش قرمز افتاده است و کنار آن یک کیف فلزی پر از دلار آمریکا قرار دارد. پشت سر کیم جونگ اون یک تابلو نئون گذاشته شده است و شعار «نمایش باید ادامه یابد» بر روی آن ظاهر می‌شود.


این صحنه در یک نمایشگاه هنری در کره جنوبی بازسازی شد؛ یک طنز سیاسی درباره شبه‌جزیره کره که به «یک نمایش سیاسی بزرگ از دو شومَن بزرگ دنیا» تبدیل گشت. این کار هنری اثر یک هنرمند اهل کره جنوبی بود که پایان سال پرتنش در شبه‌جزیره را به نمایش گذاشته است. سالی که در آن کیم و ترامپ، تهدیدات جنگی و حملات شخصی علیه یکدیگر را پیش از اولین نشست در سنگاپور، به رخ هم می‌کشیدند.


لیم یانگ سان، خالق اثر، به خبرگزاری فرانسه گفت: «من فقط می‌خواستم واقعیت سیاسی که در آن زندگی می‌کنیم را نشان دهم که در آن شهروندان از هر حرکت عصبی، مضطرب و خوشحال می‌شوند؛ گویی درحال تماشای فیلم سینمایی هستند».

این اثر هنری صحنه یک فیلم را بازسازی کرد که در آن کیم و ترامپ دو دوست هستند و بر سر پول با یکدیگر دعوا می‌کنند و در نهایت کیم، ترامپ را به دلیل آنکه بهره بالایی از او درخواست کرده است با شلیک گلوله می‌کشد.این نمایشگاه به مدت یک هفته در سئول برپا بود و چهارشنبه (۱۹ دسامبر) به پایان رسید. هزاران نفر از آن بازدید کردند که برخی از آن‌ها با دیدن صحنه کشته‌شدن رئیس‌جمهور بزرگترین متحد کره جنوبی به دست کیم وحشت کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین