کد خبر: ۲۴۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
با پایان نیم فصل نخست و نزدیک شدن به پنجره زمستانی نقل و انتقالات شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد تیم‌های مختلف شکل گرفته است.
 باشگاه سپیدرود نسبت به شایعه جذب بازیکن خارجی واکنش نشان داد.

 با پایان نیم فصل نخست و نزدیک شدن به پنجره زمستانی نقل و انتقالات شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد تیم‌های مختلف شکل گرفته است.

چندی پیش خبری مبنی بر جذب بازیکنان خارجی توسط سپیدرود منتشر شد که درز این خبر باعث عصبانیت و ناراحتی علی کریمی از اعضای تیمش شده است. گویا قرار بر این بوده تا تایید نشدن سطح فنی این بازیکنان و نهایی شدن قراردادشان، خبر جذب آن‌ها رسانه‌ای نشود و به همین واسطه از برخی بازار گرمی‌های موجود در فصل نقل و انتقالات جلوگیری شود.

گویا تصمیم کادرفنی سپیدرود بر این شده این بازیکنان ابتدا در تمرینات تیم حاضر شده و مورد محک جدی قرار بگیرند و در صورت تایید آن‌ها توسط علی کریمی و دستیارانش حضورشان در جمع سرخپوشان گیلانی قطعی شود. نکته جالب توجه قیمت مناسب بازیکنان مدنظر است. علی کریمی که در ابتدای مالکیتش بسیاری از بدهی‌های سپیدرود به بازیکنان و کادرفنی سابق را پرداخت کرد، به دنبال این است با خرجی معقولانه وارد نقل و انتقالات زمستانی شود تا از عهده پرداخت قرارداد این بازیکنان برآید. حالا باید دید در نهایت این بازیکنان خارجی در تایید کادرفنی سپیدرود قرار می‌گیرند یا دیپورت خواهند شد.

 

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین