|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۴۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
وی با بیان این که این جلسات به صورت منظم ادامه پیدا خواهد کرد، گفت که قرار شد آقای دژپسند حضور مداومی در جلسات هیات رییسه فراکسیون امید داشته باشد و گزارشی از اقداماتش را ارائه کند.
 سخنگوی فراکسیون امید از حضور وزیر اقتصاد در جلسه هیات رییسه این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه وزیر اقتصاد برنامه‌هایش را برای رفع مشکلات معیشتی مردم و کنترل تورم بازار ارز تشریح کرد.

فاطمه سعیدی در توضیح جلسه امروز (چهارشنبه) هیات رییسه فراکسیون امید دژپسند، وزیر اقتصاد، گفت: امروز آقای دژپسند با هیات رییسه و کمیته‌ اقتصادی فراکسیون امید جلسه‌ای را برگزار کرد که ضمن پاسخ به پرسش‌های نمایندگان به تشریح برنامه‌های وزارت اقتصاد در حوزه رفع مشکلات معیشتی مردم و کنترل تورم بازار ارز و مشکلات آن پرداخت.

وی با بیان این که این جلسات به صورت منظم ادامه پیدا خواهد کرد، گفت که قرار شد آقای دژپسند حضور مداومی در جلسات هیات رییسه فراکسیون امید داشته باشد و گزارشی از اقداماتش  را ارائه کند.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان انتصابات در وزارت اقتصاد را یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه عنوان  و اظهار کرد: اعضای فراکسیون امید نگرانی‌هایی در مورد انتصابات در وزارت اقتصاد داشتند که وزیر به این نگرانی‌ها پاسخ داد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین