|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰
زنی جوان که به بهانه رحم اجاره ای از زوج های جوان کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
زنی جوان که به بهانه رحم اجاره ای از زوج های جوان کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

وندی جورج 39 ساله با آزمایش خون، ادرار و سونوگرافی قلابی از زوج های نازایی که توانایی فرزند داشتن را نداشتند کلاه برداری می کرد.

وی پس از دستگیری اعتراف کرد که با استفاده از جواب های آزمایش دوستانش که باردار شده بودند در مراکز درمان های نازایی به زوج های جوان خود را به عنوان رحم اجاره ای معرفی می کرد و با استفاده از آن آزمایشات به آن ها ثابت می کرد که توانایی باردار شدن را دارد و پس از این که از آن ها پول، غذا و مکانی برای خواب می گرفت پا به فرار می گذاشت.

وی پس از این که با مردان همخوابی می کرد به آن ها با جواب های آزمایش قلابی ثابت می کرد که باردار شده و به بهانه بارداری اش در خانه آن ها زندگی می کرد و پول می گرفت.

یکی از زوج ها زمانی که متوجه شد وندی باردار نیست و به دروغ به آن ها گفته که باردار شده از او شکایت کرد و زمانی که ماموران پلیس Police با انتشار عکس هایی از وندی از مردم خواستند تا در صورت آشنایی و شکایت به اداره پلیس مراجعه کنند با 16 زوج شاکی مواجه شدند.

افسرپرونده پس از ثبت گفته زوج ها اقدام به دستگیری متهم کرد و توانست زن جوان را در یکی از خیابان های کارولینا حین خرید و فروش مواد مخدر Drugs دستگیر کند.پس از دستگیری متهم و ثبت شکایات قربانیان، متهم برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل شد.

دادگاه کارولینا متهم را به جرم کلاه برداری به 5 سال زندان محکوم کرد./رکنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین