|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مدیرعامل شرکت ملی اکتشاف نفت گفت: مطمئن هستیم که ربیع‌پور که چندی پیش ۱۶۰ میلیارد تومان اختلاس کرده بود در کانادا نیست و دستگیری وی توسط نهادهای بین‌المللی و وکلای ما در حال پیگیری است.
 صالح هندی، مدیرعامل شرکت ملی اکتشاف نفت  در نشست خبری درباره آخرین وضعیت اختلاس انجام شده توسط ربیع‌پور که چندی پیش ۱۶۰ میلیارد تومان اختلاس کرده بود اظهار داشت: مطمئن هستیم که وی در کانادا نیست و محل اسکان وی قریب به یقین شناسایی شده است و دستگیری وی توسط نهادهای بین المللی و وکلای ما در خارج از کشور در حال پیگیری است، البته این اقدام را نمی توان اختلاس نامید بلکه این فرد با اختیاراتی که داشته تقلب کرده است.

وی در همین حوزه ادامه داد: روز گذشته بازپرس این پرونده از اموال وی بازدید کرد و مزایده این اموال به زودی انجام می‌شود. این در حالی است که به جرأت می توان گفت که با توقیف بخش عمده اموال ربیع‌پور، بخش قابل توجهی از ضرری که به بیت المال وارد شده است جبران می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در راستای چنین رخدادی سعی کردیم مدیریت ها را اصلاح کنیم و همچنین اقدامات قضایی لازم را نیز انجام دادیم که توانسته ایم در نتیجه این اقدامات، اموال ربیع پور را توقیف کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین