|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۴۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
در این گروه دو نتیجه عجیب به دست آمد تا جایکه هر دو تیم رئال مادرید و رم که پیش از این صعود خود به دور بعد را نهایی کرده بودند تن به شکست دادند.
  تیم فوتبال رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تحقیر شد و در برنابئو با نتیجه سه بر صفر برابر زسکا تن به شکست داد؛ با این حال به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد. تیم‌های یوونتوس و منچستریونایتد هم با وجود شکست، به دور بعد راه پیدا کردند.

 مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار به پایان رسید.

گروه G

در این گروه دو نتیجه عجیب به دست آمد تا جایکه هر دو تیم رئال مادرید و رم که پیش از این صعود خود به دور بعد را نهایی کرده بودند تن به شکست دادند.

رئال مادرید یکی از عجیب ترین نتایج خود را به دست آورد. مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی اش با 3 گل برابر زسکا مسکو تن به شکست داد با این حال با 12 امتیاز و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده رم هم با نتیجه دو بر یک برابر ویکتوریا پلژن تن به شکست داد اما با 9 امتیاز و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد.

گروه H

پرونده این گروه هم با انجام دو دیدار بسته شد. یوونتوس که پیش از این صعود خود را نهایی کرده بود به مصاف ویکتوریا پلژن رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد اما به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد.

تک گل یوونتوس را دیبالا روی پاس کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه هم منچستر یونایتد با نتیجه 2 بر یک برابر والنسیا بازی را واگذار کرد تا با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

یونایتد با پیروزی در این دیدار به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا می کرد اما نتوانست از فرصت خوبی که به دست آورده بود استفاده کند.

گروه F

 در این گروه هم دو دیدار برگزار شد.منچستر سیتی که با 10 امتیاز در صدر قرار داشت توانست با نتیجه دو بر یک هوفنهایم را از پیش رو بردارد تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

هر دو گل سیتی را در این دیدار لروی سانه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار برگزار شده جدال شاختار و لیون با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا لیون به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

گروه E

در حساس ترین دیدار این گروه دو تیم بایرن مونیخ و آژاکس که صعود خود را به دور بعد نهایی کرده بودند در هلند به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا بایرن به عنوان تیم نخست و آژاکس به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

ستاره بایرن در این دیدار لواندوفسکی بود که دو گل به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه جدال بنفیکا و آإک با یک گل به سود بنفیکا به پایان رسید.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین