کد خبر: ۲۴۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
برخی پس از تصویب برجام اظهار کردند همه‌چیز ارزان شد، مردم می‌دانند این سخنان درست نیست، برجام برای مردم کاری نکرد.
 استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به پیگیری طرح «FATF» و «CFT» این را یک طرح نفوذی صهیونیست‌ها دانست و خواستار حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شد.

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، صبح امروز در درس خارج فقه خود که با حضور علما، طلاب و روحانیان در شبستان مسجد اعظم قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفت: مسئولان با مردم باصداقت حرف بزنند، مردم بیدار و هوشیارند، وعده‌های دروغین به مردم ندهید.

وی تصریح کرد: برخی پس از تصویب برجام اظهار کردند همه‌چیز ارزان شد، مردم می‌دانند این سخنان درست نیست، برجام برای مردم کاری نکرد.

این مرجع تقلید با اشاره به طرح «FATF» و «CFT» در مجلس و پیگیری آن از سوی برخی نمایندگان و دولت، افزود: این کنوانسیون‌ها طرحی است که صهیونیست‌ها آن را درست کرده‌اند و می‌خواهند ایران آن را امضا کند، معنایش چیست؟ این یک برنامه غربی، عربی و عبری است، که یهود و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند.

وی ادامه داد: «FATF» و «CFT» پروژه‌ای برای نفوذ غرب به ایران است، ازاین‌رو علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهد کرد و در طول تاریخ این موضوع ثابت‌شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم، ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد، هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین