|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۲۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج–قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران–کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
 رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی پنج استان، وضعیت ترافیکی ورودی شهر تهران را نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در اغلب مسیرهای مواصلاتی استان‌های خراسان شمالی، کرمانشاه و لرستان هستیم،‌ همچنین مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محورهای پنج استان از جمله آزادراه تبریز-زنجان در استان آذربایجان شرقی، محور بیله سوار-پارس‌آباد در استان اردبیل، محور یاسوج-گچساران در استان کهگلویه و بویراحمد، محور کیاسر-سمنان در استان مازندران و محدوده گردنه اسدآباد محور همدان-اسدآباد در استان همدان مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از زنجیر چرخ در محورهای برفی افزود: هم اکنون شاهد بارش برف در محور شاهین‌دژ-تکاب استان آذربایجان غربی هستیم.

سرهنگ رحمانی درباره وضعیت ترافیکی ورودی شهر تهران نیز عنوان کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج–قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران–کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین