|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۴۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
در دقیقه ۷۳ بازی روی نفوذ و پاس عرضی وریا غفوری، رضا آذری یار تعویضی تیم استقلال گل پنجم این تیم را به ثمر رساند. در دقایق ۷۶ و ۷۷ بازی نیز بازیکنان سپیدرود رشت برای کم کردن فاصله دو موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که سید حسین حسینی دروازه بان استقلال آنها را دفع کرد.
هواداران استقلال تهران بعد از به ثمر نشستن گل پرچم ژاپن را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند. علی کریمی که به دنبال گرفتن انتقام از شفر برای جبران نتیجه فصل گذشته بود به آرزوی خود نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند..

در این بازی تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزتی، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، یعقوب کریمی و محمد غلامی به سرمربیگری علی کریمی به میدان می روند.

در سوی دیگر میدان وینفرد شفر برای این بازی سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، جابرانصاری، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری را در ترکیب تیم استقلال قرار داده است.

قضاوت این دیدار نیز برعهده حسین زرگر با همراهی محمدرضا ابوالفضلی، محمد مدیر روستا، علی میرغفاری بوده و ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر این بازی است.

از مهمترین حواشی این دیدار حساس برای دو تیم پرشدن ظرفیت ورزشگاه حدود یکساعت قبل از شروع دیدار است.

قبل از شروع بازی علاوه بر شعارها، تشویق‌ها و کُری های معلوم میان تماشاگران دو تیم، پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب به تیم استقلال به زمین مسابقه و کندن بنر هواداران استقلال توسط یکی از هواداران سپیدرود رشت به بهانه تحریک نوشته روی بنر که توسط نیروهای ورزشگاه برای چند دقیقه دستگیر و سپس آزاد شد از جمله حواشی مهم قبل از شروع بازی بود.

همانند بازی‌های گذشته که سپیدرود در استان گیلان و شهر رشت و ورزشگاه سردار جنگل میزبان سایر تیم‌های لیگ برتری بود محورهای منتهی به ورزشگاه سردار جنگل شاهد ترافیک سنگین بود.

بارش شدید باران قبل از آغاز مسابقه نیز از دیگر حواشی است که شرایط را برای بازی و همچنین تمرینات پیش از شروع بازی برای دو تیم و تیم داوری سخت کرد تا تیم داوری از حضور در زمین برای گرم کردن خودداری کند.

تیم سپیدرود رشت در این بازی «علی عباسی» را به دلیل مصدومیت و «میلاد شیخ‌سلیمانی» مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته باشد.

در بین نیمکت نشینان تیم استقلال تهران نیز اسامی بازیکنان مطرحی مانند سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مرتضی تبریزی، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی، فرشاد محمدی مهر، رضا آذری و میثم تیموری به چشم می‌خورد.

غیبت الخاجی گرو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در این مسابقه یکی از نکات جالب توجه است.

پیش از شروع بازی نیز علی کریمی با دسته گل سرخ به سمت نیمکت استقلال و وینفرد شفر رفت و به آنها خوشامد گفت.

در دقایقی اولیه بازی با توجه به بارش شدید باران و لغزنده بودن زمین مسابقه بازی بازیکنان نیز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت.

یکی دیگر از حواشی این بازی در دست داشتن پرچم ژاپن توسط هواداران استقلال تهران در ورزشگاه بود.

در دقیقه ۱۲ بازی روی اشتباه مدافعان سپیدرود رشت نخستین گل مسابقه برای استقلال تهران توسط فرشید باقری به ثمر نشست.

وینفرد شفر که تا قبل از به ثمرنشستن گل نخست بازی در کنار زمین اعتراض شدیدی به تصمیمات داوری داشت پس از به ثمر رسیدن گل آرام در کنار نیمکت قرار گرفته بود در دقیقه ۲۳ بازی با خطای بازیکن سپیدرود رشت بر روی بازیکن این تیم دوباره آغاز و با به درگیری لفظی با کریمی ختم شد که با وساطت داور چهارم بازی پایان یافت.

در دقیقه ۲۶ بازی بر روی ارسال توپ توسط بازیکنان سپیدرود به محوطه جریمه استقلال تهران بازیکنان تیم گیلانی به برخورد توپ با دست بازیکن استقلال و اعتقاد به خطای پنالتی اعتراض کردند که داور به این خطا اعتقادی نداشت.

در دقیقه ۳۴ بازی بر روی یک ضد حمله استقلال تهران توسط فرشید باقری به دومین گل این بازی برای استقلال و خودش دست یافت.

 یکی از نکات جالب توجه در این بازی مصدومیت کورش ملکی دروازه بان و حسین ابراهیمی بازیکن تیم سپیدرود رشت و اصرار کادر فنی به ادامه بازی از سوی این بازیکنان بود.

از نکات دیگر این بازی اعتراض کادرفنی و بازیکنان و تماشاگران سپیدرود به برخی از صحنه‌های این بازی و تصمیمات داوری بود.

در پایان نیمه نخست این بازی حسین زرگر داور این مسابقه ۳ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. در نیمه نخست این بازی پویا نزهتی و امین جوادی مقدم دو بازیکن سپیدرود رشت از داور این مسابقه کارت زرد گرفتند.

در شروع نیمه دوم تیم سپیدرود رشت مجبور شد به علت مصدومیت کورش ملکی دروازه بان خود وی را تعویض و ایمان صادقی و همچنین حسین شنایی را به جای یعقوب کریمی را وارد زمین کند.

میثم تهیدست مدافع سپیدرود رشت در جواب فحاشی و توهین هواداران استقلال تهران آنها را به سکوت دعوت کرد.

در دقیقه ۵۷ و ۵۸ بازی بازیکنان استقلال روی دو اشتباه مدافعان و خط میانی بازیکنان سپیدرود رشت به دو گل دیگر توسط جابر انصاری و علیرضا عزت‌کرامت بازیکن حریف دست یافتند.

بعداز به ثمر رسیدن گل چهارم توسط بازیکنان استقلال هواداران این تیم بر روی سکوها دوباره پرچم ژاپن را به نمایش گذاشتند.

در دقایقی میانی بازی سپیدرود رشت و استقلال تهران به برخی از صحنه‌های مشکوک این دیدار به داور بازی اعتراض کردند.

در دقیقه ۷۳ بازی روی نفوذ و پاس عرضی وریا غفوری، رضا آذری یار تعویضی تیم استقلال گل پنجم این تیم را به ثمر رساند. در دقایق ۷۶ و ۷۷ بازی نیز بازیکنان سپیدرود رشت برای کم کردن فاصله دو موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که سید حسین حسینی دروازه بان استقلال آنها را دفع کرد.

برخی تماشاگران سپیدرود رشت که از کسب نتیجه مطلوب توسط این تیم ناامید شده بودند ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند.

در پایان نیمه دوم داور میدان ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. درپایان بازی استقلال تهران با نتیجه ۵ برصفر سپیدرود رشت را شکست داد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین