|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۴۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
باید تشکر داشته باشم از داور و دستیارانش که باوجود شرایط بد زمین،‌ عملکرد خوبی داشتند. به علی کریمی هم تبریک می‌گویم که در هر بازی بهتر می‌شود ولی امروز روز سختی مقابل ما داشت.

  سرمربی و مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال تهران حاضر به گفت و گو با اصحاب رسانه در حضور دوربین‌های صدا و سیما نشدند.

 محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار آبی پوشان مقابل سپیدرود رشت، اعلام کرد که طبق اطلاعیه‌ای که چند روز پیش منتشر شده بود، به دلیل قرار نگرفتن نام ایران در کنار استقلال در یکی از بخش‌های خبری تا زمانی که صداوسیما حاضر به عذرخواهی رسمی نباشد، وینفرد شفر در کنفرانس‌های قبل و بعد از مسابقه با شبکه‌های تلویزیونی صحبت نخواهد کرد.

پس از صحبت‌های زرندی، دوربین‌های صدا و سیما سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کردند تا نوبت به اظهارات شفر برسد.

سرمربی استقلال در نشست خبری گفت: بسیار خوشحالم که سرمربی استقلال ایران هستم. این جا یک باشگاه فوتبال نیست بلکه یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. شاید خیلی‌ها نمی‌خواهند ما موفق بشویم. پارسال به موفقیت خوبی رسیدیم و امسال هم در مسیر موفقیت هستیم. شاید ۷۰ درصد مسیر را طی کردیم. ما خیلی سخت در تمریناتمان تلاش کردیم. بسیار خوشحالم برای میلیون‌ها هواداری که استقلال ایران را دوست دارند. ما برگشتیم و جنگیدیم برای موفقیت و هیچکس نمی‌تواند ما را در مسیرمان متوقف کند. من بسیار خوشحالم که شالی با آرم استقلال روی سینه‌ام هست.




منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین