|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
مدیرعامل پیکان خشمگین بابت ششمین شکست این تیم از جریمه سنگین بازیکنان و کادرفنی خبر داد.
 مدیرعامل پیکان خشمگین بابت ششمین شکست این تیم از جریمه سنگین بازیکنان و کادرفنی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی پس از ششمین باخت پی در پی پیکان در لیگ برتر گفت: واقعا متاسفم از این افتضاح‌تر نمی‌شد بازی کرد و نتایجی که می‌گیریم اصلا در شأن تیمی مثل پیکان نیست به خاطر همین مسئله ما قطعا جریمه سنگینی را برای کادر فنی و بازیکنان در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: قبل از این بازی نزدیک به 20 ساعت جلسه داشتیم تا شرایط تغییر کند اما با این نتیجه‌ای که به دست آمد قطعا تا شنبه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا پس از بررسی موارد آنالیزی که کادر فنی به ما خواهد داد یک تصمیم مهم اتخاذ خواهیم کرد. واقعا برای تیم بزرگی مثل پیکان این نتایج افتضاح است. ما 6 باخت پشت سر هم داریم که برای لیگ برتری فاجعه است.

شیعی درباره اینکه چقدر احتمال دارد مجید جلالی از کار برکنار شود عنوان کرد: هنوز به آنجایی که باید تغییرات ناگهانی ایجاد کنیم، نرسیده‌ایم و گفتم باید تا شنبه همه مسائل را در هیئت مدیره جمع‌بندی کرده و به نتیجه نهایی برسیم. به هر حال ما برای نیم فصل دوم یک فرصت 50 روزه داریم و باید یک تصمیم خوب بگیریم تا به نتیجه لازم برسیم، البته قطعا ما حداقل 20 درصد جریمه برای بازیکنان و کادر فنی در نظر می‌گیریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین