|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۴۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هواداران آمریکا در روند رو به جلوی ما کارشکنی کرده و درمسیر کشور تردید بوجود می‌آورند.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هواداران آمریکا در روند رو به جلوی ما کارشکنی کرده و درمسیر کشور تردید بوجود می‌آورند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز سه شنبه 13 آذر ماه در مجمع عالی سازمان بسیج اساتید کشور که با حضور استادان صاحب نظر از دانشگاه ها، مراکز علمی و تصمیم ساز کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت دانشگاه‌ها و ترسیم راهبردهای آینده پژوهانه در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، گفت: هم اکنون این سوال مطرح است که چرا کسانی که عامل و ریشه بسیاری از مشکلات کنونی در کشور هستند امروز در نقش طلبکار ظاهر شده اند.

وی تمام مشکلات کشور را آمریکا و هواداران آن در کشور دانست و تاکید کرد: هوادران آمریکا از حدود ۸۰ سال قبل با پیروی از اندیشه عای آنان همواره به کشور آسیب رسانده اند و امروز باید عوامل اصلی توقف جهش علمی کشور در برهه‌های مختلف ترسیم شوند.

رضایی با طرح این پرسش که آیا امروز مردم می دانند که چه کسانی با چه تفکراتی بزرگترین آسیب را به کشور و جلوگیری به جهش علمی کشور وارد کرده اند تصریح کرد: امروز هواداران آمریکا در روند رو به جلوی کشور کارشکنی می کنند و چهل سال است که با امروز و فردا کردن همواره در این مسیر تردید بوجود می آورند و ما را از راه  اصلی خارج می کنند.

وی با بیان اینکه باید سیاست های کلی را به نظام مطالبه گری تبدیل کرد گفت: با کمک مجمع اساتید بسیجی به دنبال آن هستیم تا اعتراضات مردمی را در چهاچوب قوانین کشور به مطالبه گری سیاسی از نظام تبدیل کنیم. دشمن اصلی کشور ما آمریکا است و بسیج باید با تمام توان برای خلق تحولات گسترده در بخش های مختلف علمی فناوری و صنعتی تلاش کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین