|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
با تزریق این میزان گاز به شبکه گازی کشور از میدان نفت و گاز عسلویه، گاز مصرفی واحدهای پرمصرف صنعتی همانند پتروشیمی و سایر صنایع بزرگ نیز تامین می شود.
وزیر نفت گفت: طرح گازرسانی به 2.5 میلیون خانوار شهری و روستایی ایران در دستور کار وزارت نفت در دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.

بیژن نامدار زنگنه اظهار کرد: دولت یازدهم برای گازدار کردن این تعداد خانوار شهری و روستایی در کشور حدود 100 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با اجرایی شدن طرح بزرگ گازرسانی از سوی دولت تدبیر و امید علاوه بر ایجاد رفاه در زندگی شهروندان، اشتغال نیز رونق می گیرد.

وی رضایتمندی مردم را از دیگر اهداف طرح بزرگ گازرسانی دولت برای خانوارهای ایرانی اعلام کرده است.

وزیر نفت گفت: وزارت نفت برای تامین سوخت گاز مصرف زمستانی مشترکان گاز در سطح کشور و جلوگیری از افت فشار و کاستن از مصرف فراورده های مایع نفتی 100 میلیون متر مکعب گاز عسلویه را به شبکه گازی کشور وارد می کند.

زنگنه افزود: با تزریق این میزان گاز به شبکه گازی کشور از میدان نفت و گاز عسلویه، گاز مصرفی واحدهای پرمصرف صنعتی همانند پتروشیمی و سایر صنایع بزرگ نیز تامین می شود.

وی اظهار کرد: با این ابتکار دولت تدبیر و امید علاوه بر تضمین اشتغال پایدار در این واحدهای صنعتی، میزان تولیدات کشور نیز رشد می یابد.

وزیر نفت ضمن ارزیابی مثبت عملکرد دولت تدبیر و امید در کاهش نرخ تورم و رکود اقتصادی در جامعه ابراز امیدواری کرد به صورت اعداد و ارقام میزان کاهش نرخ تورم و رکود اقتصادی در اختیار مردم قرار گیرد.

زنگنه نتیجه عملکرد مثبت دولت را در زمینه اقتصادی مرهون کارکرد خوب دولت یازدهم در امر سیاست خارجی دانست.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین