|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۴۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
اتلتیکو مادرید خواهان این است که مهاجمش برای داربی مادرید در فوریه و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صد درصد آماده باشد.
 مهاجم اتلتیکومادرید برای حل مشکلات جسمانی‌اش در برزیل تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به نقل از آس، دیگو کاستا تصمیم گرفت برای پایان دادن به مشکلات جسمانی‌اش جراحی کند. مهاجم اتلتیکومادرید برای این کار به برزیل سفر خواهد کرد تا چهارشنبه زیر تیغ جراحان برود.

اتلتیکو مادرید خواهان این است که مهاجمش برای داربی مادرید در فوریه و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صد درصد آماده باشد.

اگر بازیکن برزیلی-اسپانیایی تا فوریه در میادین حضور نداشته باشد حداقل ۱۳ بازی را از دست خواهد داد. او در هفت دیدار لالیگا مقابل آلاوس، وایادولید، اسپانیول، سویا، لوانته، اوئسکا و ختافه تیمش را همراهی نخواهد کرد. همچنین برابر بروخه در لیگ قهرمانان و سنت آندرئو در کوپا دل ری حضور نخواهد داشت. اگر قرمز و سفید پوشان تا مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم کوپا صعود کنند کاستا چهار دیدار دیگر را از دست می‌دهد.

بازگشت مهاجم برزیلی می‌تواند در دیدار برابر رئال بتیس به میدان برود. پس از این بازی اتلتیکو اگر به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کرده باشد دیدار رفت این مرحله را پیش رو خواهد داشت. سپس داربی مادرید برگزار خواهد شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین