|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
سردار اشتری به حرکت های کور دشمنان در داخل کشور اشاره و عنوان کرد: این حرکت های کور بی سرانجام مانده و خود افراد به هلاکت رسیده‌اند.
فرمانده انتظامی کشور گفت: استکبارجهانی به دنبال این است که ناامنی و بی‌ثباتی را در منطقه ایجاد کند و تلاش‌های آن‌ها در این راستا بود که نام اسلام را با این اقدامات تروریستی خراب کنند و یک موج اسلام هراسی را در سطح جهان ایجاد کنند.

 حسین اشتری، امروز، 11 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: اگر ما تاریخ استان کردستان را مرور کنیم می بینیم که امنیت ایجاد شده در استان مرهون شهدای نظام و انقلاب در دهه‌های گذشته بوده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌های معاند با حمایت استکبار جهانی با شعار دفاع از مردم و حمایت از حقوق کارگران علیه مردم و امنیت آن ها فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: امروز به برکت خود شهدا و ایثارگران این معاندین به زباله‌دان تاریخ پیوسته و تمام جنایت‌هایشان راه به جایی نداشته است.  

وی اعلام کرد: مردم غیرتمند و هوشیار و باایمان کردستان در کنار رزمندگان ایستادند و از حقوق خود، کشور، مرزها و ناموس خود دفاع کردند  و این امر در تاریخ ثبت شده و خواهد ماند.

سردار اشتری عنوان کرد: به برکت خون شهدا، هدایت‌های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی، مجاهدت های رزمندگان و هوشیاری مردم امروز در شرایط بسیار خوب امنیت پایدار در استان قرار داریم.

وی با اعلام اینکه وحدت، همدلی، هماهنگی و همکاری بین مردم یکی از پایه‌های اصلی این امنیت است، ادامه داد: پیشمرگان مسلمان کُرد در آن دوران در کنار رزمندگان انقلاب جنگیدند و امنیت و آسایش را برای مردم خود به ارمغان آوردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: استان کردستان به حقیقت استان مجاهدت‌های خاموش و مظلومانه بود که به فرمان امام راحل شهدایی مانند شهید بروجردی، در کنار شهدای استان کردستان به دفاع از مرزهای کشور پرداختند و امنیت را در اقصی نقاط کشور برقرار کردند.

وی ارتقای امنیت، نظم و آرامش را وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: ما در سطح کشور هیچ منطقه، محل و یا ... ناامنی را در کشور نداریم که نتوانیم برای امنیت آن کاری انجام دهیم.

سردار اشتری به حرکت های کور دشمنان در داخل کشور اشاره و عنوان کرد: این حرکت های کور بی سرانجام مانده و خود افراد به هلاکت رسیده‌اند.

وی به اوضاع ناامن کشورهای همسایه اشاره و عنوان کرد: ما امروز در کشورهایی مانند سوریه، عراق، لبنان و ... جنایت‌های گروه‌های تروریستی را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: استکبارجهانی به دنبال این است که ناامنی و بی‌ثباتی را در منطقه ایجاد کند و تلاش‌های آنها در این راستا بود که نام اسلام را با این اقدامات تروریستی خراب کنند و یک موج اسلام هراسی را در سطح جهان ایجاد کنند.

وی با اعلام اینکه دشمنان نظام بعد از شکست نظامی در عرصه اقتصادی دست به اقداماتی زدند، عنوان کرد: در عرصه تحریم‌های اقتصادی فشارهای زیادی بر مردم وارد شد اما با هوشیاری و بصیرت مردم این نقشه‌ها راه به جایی نبرد.

اشتری اعلام کرد: دشمنان از 13 آبان و آغاز موج دوم تحریم ها یک غول ساخته بودند و در تلاش بودند تا در کشور رعب و وحشت ایجاد کنند اما با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری این عملیات روانی دشمنان نیز شکست خورد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین