|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۴۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
استاندار خوزستان خبر وخامت حال اسماعیل بخشی یکی از معترضان جریان کارگری هفت هفت تپه را تکذیب کرد و گفت: این شخص در سلامت کامل است.
 استاندار خوزستان خبر وخامت حال اسماعیل بخشی یکی از معترضان جریان کارگری هفت هفت تپه را تکذیب کرد و گفت: این شخص در سلامت کامل است.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایرنا افزود: نامبرده به هیچ وجه شکنجه یا ضرب و جرح نشده و برای تکمیل تحقیقات و بررسی ها در اختیار دستگاههای مربوطه است.

وی گفت : پس از تکمیل تحقیقات از نامبرده گزارش نهایی به مردم ارائه می شود.
رییس دادگستری شهرستان شوش نیز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شایعات مغرضانه منتشر شده در خصوص بستری شدن یکی از کارگران هفت تپه در بیمارستان صحت ندارد و این خبر از اساس کذب است.

صادق جعفری چگنی افزود: خبر منتشر شده درمورد متهم اسماعیل بخشی در فضای مجازی و رسانه های معاند نظام، عاری از صحت است ، متهم در صحت جسمانی کامل بسر می برد و امروز نیز با خانواده خود تماس تلفنی داشته است .
وی با بیان اینکه متهم در چهارچوب قوانین و مقررات از تمام حقوق قانونی خود در جریان تحقیقات مقدماتی برخوردار است، اظهار داشت: در شرایطی که بخشی از مطالبات قانونی و حقوق معوقه پرسنل شرکت پرداخت و مقدمات برداشت نیشکر از مزارع فراهم شده، انتشار این خبر کذب درجهت تشویش اذهان عمومی و هدفمند صورت گرفته است.
برخی رسانه های معاند خارجی با جوسازی رسانه ای مدعی شکنجه فرد یاد شده از سوی دستگاه امنیتی شده و از وخامت حال وی خبر دادند.
جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در هفته های اخیر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای معوق خود و نیز برای مطالبه بازگشت این واحد صنعتی به بخش دولتی تجمعهایی برپا کردند.
کشت و صنعت هفت تپه، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار هستند.
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین