|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۴۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت نشست گروه ۲۰ در آرژانتین فرصت مناسبی برای دیدار با رئیس‌جمهور روسیه است.
 رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت نشست گروه ۲۰ در آرژانتین فرصت مناسبی برای دیدار با رئیس‌جمهور روسیه است.

به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه، پیش از سفر به آرژانتین براب گفت نشست گروه ۲۰ فرصت مناسبی برای دیدار با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه است.

 کرملین هم روز چهارشنبه اعلام کرده بود «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه ۲۰ در آرژانتین با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.

طبق این بیانیه، سران دو کشور در این دیدار به دنبال راه‌هایی برای خروج از بن‌بست‌های ایجاد شده در روابط روسیه و آمریکا خواهند بود.

برگزاری این دیدار روز سه‌شنبه با تردید مواجه شد. ترامپ در مصاحبه با واشنگتن‌پست گفته بود ممکن است این دیدار را به دلیل توقیف سه شناور اوکراینی توسط روسیه، لغو کند. کرملین، علی‌رغم این، گفت که این دیدار کماکان برگزار می‌شود.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی دیدار نمی‌کند گفت: «می‌توانستم با او دیدار کنم، ولی برای آن برنامه‌ریزی نکرده بودیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سئوالی درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر اینکه «مایکل کوهن»، وکیل سابق و کارچاق‌کن او قصد اقرار به جرم در پرونده تحقیقات روسیه دارد او را فردی «ضعیف» توصیف کرد و گفت که او دروغ می‌گوید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین