|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۴۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
داعش همچنان هست و خطر محسوب می شود. جنگ با داعش هم اکنون سخت است زیرا ما مواضع آنها را نمی دانیم و به شکل آشکار در برخی استانها بازگشته اند و این با تمام توان بوده است زیرا دلایل بروز و ظهور داعش بررسی نشد.
 رئیس حزب دموکرات کردستان عراق با اشاره به بازگشت تکفیری ها به برخی مناطق عراق از نبرد سخت پیش رو با داعشی ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از النهرین، مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد که داعش به برخی مناطق به شکل قابل ملاحظه ای بازگشته و نبرد آتی نبردی سخت خواهد بود.

وی افزود: داعش همچنان هست و خطر محسوب می شود. جنگ با داعش هم اکنون سخت است زیرا ما مواضع آنها را نمی دانیم و به شکل آشکار در برخی استانها بازگشته اند و این با تمام توان بوده است زیرا دلایل بروز و ظهور داعش بررسی نشد.

مهر نوشت:بارزانی گفت: باعث تاسف است که داعش تمام نشده است و مجددا به برخی مناطق بازگشته است. در جریان سفر به بغداد با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق دیدار کردیم.

وی از بررسی مشکل مناطق خارج از اقلیم کردستان عراق و مشکل آوارگان با عادل عبدالمهدی خبر داد و تاکید کرد: عادل عبدالمهدی از افرادی که خواهان آزار رساندن به اقلیم کردستان باشد، نیست. وی مشکلات اقلیم را می فهمد و امیدواریم که با وی بتوانیم به تفاهم جدیدی برسیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین