|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۴۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و ملت بزرگ ایران پیروز میدان مقاومت در برابر استکبار، زر، زور و تزویر هستند. ۴۰ سال ایستادگی، رشادت با همت ملت بزرگ ایران و درایت رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در ایران بزرگ اتفاق افتاده است.
 یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: امروز مردم از تندروی‌های ما و سیاه و سفید دیدن خسته شده‌اند. اگر مردم از ما راضی باشند، ترامپ کیلویی چند است؟

 عبدالله رضیان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته‌ "بسیج"، گفت‌: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و ملت بزرگ ایران پیروز میدان مقاومت در برابر استکبار، زر، زور و تزویر هستند. ۴۰ سال ایستادگی، رشادت با همت ملت بزرگ ایران و درایت رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در ایران بزرگ اتفاق افتاده است.

نماینده قائمشهر ادامه‌ داد: امروز ما سکان داران در سه قوه در معرض امتحان بزرگی در برابر خداوند و ملت ایران هستیم. در این سال‌ها کاستی‌ها، ایرادات و ضعف‌های زیادی وجود داشته است که امروز با یک رفتار ناجوانمردانه و کینه توزانه ترامپ و سیاستمداران آمریکا در عرصه مدیریتی خود را نشان داده است و فشار اقتصادی مضاعفی را به ملت وارد کرده است. این فشار باید جبران شود و بر آن سیطره پیدا کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید به ضرورت از بین رفتن فساد، گفت‌: اعتماد که سرمایه اصلی ملت است باید برگردانده شود و این میسر نمی‌شود مگر این که مبارزه با فساد از بالا به پایین آغاز شود.

وی با اشاره به سودجویی در فضای اقتصادی امروز جامعه، گفت‌: چرا یک کالا مثل مایع ظرفشویی که قیمت چهار لیتر آن یازده هزار تومان بوده برچسب ۴۱ هزار تومانی بر آن خورده و فروخته می‌شود. از این جور کالاهای اساسی که لجام گسیخته و بدون توجیه چند برابر شده، فراوان است که حتی اگر دلار هم بر آن تاثیر داشت قیمت دلار از چهار هزار تومان به ۱۲ هزار تومان رسیده و سه برابر شده است نه چهار برابر. چه کسی وظیفه کنترل بر قیمت گذاری را دارد و چرا کنترل نمی شوند؟

رضیان نیاز جامعه را همدلی و دوستی و رفع مشکلات دانست و افزود: گاهی ما چنان خود را در دعواهای سیاسی غرق می‌کنیم که شرایط اقتصادی مردم برای ما اولویتی ندارد. باور کنید که امروز مردم از تندروی‌های ما و سیاه و سفید دیدن خسته شده‌اند. اگر مردم از ما راضی باشند، ترامپ کیلویی چند است؟

نماینده مردم قائم شهر در پایان خطاب به رییس جمهور، وزیر کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت‌: تامین معاش مردم مازندران از راه مرکبات است، ولی قیمت کم آن به جهت نبود ساختار صادراتی، بی توجهی در مدیریت تولید مازاد و نیاز داخلی زیان‌های زیادی بر آنها وارد کرده است و حتی هزینه‌های تولید را تامین نمی‌کند. متاسفانه تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته و نیاز به ورود و حمایت دولت احساس می‌شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین