|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۴۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
برخی به صورت محرمانه و حتی برخی به طور آشکار از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و برخی گروه‌های تروریستی به نام اسلام حرکت کرده و تمام مسلمانان را تحت تهمت قرار می‌دهند.
رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه وابستگی همانند تروریسم است، گفت: برای مبارزه موثر با این دو مقوله به جای کشتن پشه‌ها باید باتلاق را بخشکانیم.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در کنفرانس سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر و سلامت عمومی گفت: وابستگی همانند تروریسم است. برای مبارزه با این دو مقوله باید باتلاق را بخشکانیم.

وی ادامه داد: یکی از نتایج موثر مبارزات ترکیه علیه تروریسم کاهش تجارت و قاچاق مواد مخدر در منطقه است.

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: همانگونه که در مبارزات خود علیه تروریسم از حمایت کافی برخوردار نیستیم در مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیز حمایت کافی دریافت نمی‌کنیم. برخی به صورت محرمانه و حتی برخی به طور آشکار از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و برخی گروه‌های تروریستی به نام اسلام حرکت کرده و تمام مسلمانان را تحت تهمت قرار می‌دهند.

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به تظاهرات‌ خشونت آمیز فرانسه گفت: در اعتراضات گزی رسانه‌های بین‌المللی این اعتراضات را به طور گسترده پوشش می‌دادند اما آیا برای این اعتراضات اخیر در فرانسه صدایی از رسانه‌های بین‌المللی شنیده می‌شود. آنها پاریس را نمی‌بینند اما سوال اصلی این است که چرا نمی‌بینند؟

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر همواره مسلمانان تحت تهمت تروریسم قرار گرفته‌اند. بر همین اساس باید با تروریسم مبارزه کرد و تمام دنیا در برابر تروریسم و نتایج آن یک موضع یکسان باید اتخاذ کنند.

اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش درباره سقوط یک هلیکوپتر نظامی در استانبول به خانواده قربانیان تسلیت گفت. تحقیقات درباره علت سقوط این هلیکوپتر ادامه دارد. در این حادثه چهار نفر کشته شده و یک نفر زخمی شد. خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه نیز به محل وقوع حادثه رفته تا از نزدیک این حادثه را مورد بررسی قرار دهد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین