|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از شناسایی و دستگیری 3 سوداگر مرگ و توزیع کننده موادمخدر در کلانشهر اهواز خبر داد.
 سرهنگ یداله امیری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران عمليات ويژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند 3 نفره تهیه و توزيع موادمخدر را شناسایی کرده و دستگیری آن ها را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی یکی از سوداگران مرگ را حین جابجایی موادمخدر با يک دستگاه خودرو پژو 405 شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی وی مقدار 5 کیلو و 320 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

سرهنگ امیری افزود: در ادامه این عملیات محل اختفاء 2 سوداگر مرگ شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاهشان مقدار 20 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 3 حقه وافور و یک عدد ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قضایی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین