|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۲۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
اصناف آمادگی لازم برای برای نظارت و کنترل این بازار را دارد ولی اگر قرار باشد شهرداری مبلغ 70- 80 میلیون تومانی که هر ماه برای این بازار دریافت می‌کند را کم نکند، این اختلافات همچنان باقی می‌ماند که از این شرایط مردم متضرر می‌شوند.
‌رییس اتاق اصناف البرز گفت: متاسفانه شهرداری به خاطر مبلغی که از فروشندگان ماشین در بازار کیانمهر می‌گیرد، توجه چندانی به کیفیت نظارت بر عملکرد آنها ندارد.

‌حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: اصناف استان بر سر نظارت بر فعالیت بازار خودروی کیانمهر با شهرداری اختلافاتی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این اختلافات باعث آشفتگی در این بازار شده که نتیجه‌ای جز گرفتاری مردم و گاه شکایت آنها مبنی بر اینکه برخی از فروشندگان اتومبیل سرآنها را کلاه گذاشته‌اند، نداشته است.

وی توضیح داد: متاسفانه شهرداری به خاطر مبلغی که از فروشندگان ماشین کیانمهر می‌گیرد توجه چندانی به کیفیت نظارت بر عملکرد آنها ندارد.

این مسئول افزود: در حقیقت نظارت بر این بازار باید به عهده اهل فن و اتحادیه نمایشگاهداران قرار بگیرد ولی اختلافات موجود باعث شده اتاق اصناف و شهرداری در این خصوص به توافق نرسند.

کریمی خاطر‌نشان کرد: اصناف آمادگی لازم برای برای نظارت و کنترل این بازار را دارد ولی اگر قرار باشد شهرداری مبلغ 70- 80 میلیون تومانی که هر ماه برای این بازار دریافت می‌کند را کم نکند، این اختلافات همچنان باقی می‌ماند که از این شرایط مردم متضرر می‌شوند.

رییس اتاق اصناف البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعداد واحدهای صنفی کرج اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 80 هزار واحد صنفی در کرج فعال است که ناظران اتاق اصناف نظارت دقیقی بر کیفیت و کمیت عملکرد آنها دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: واحدهای صنفی باید در شرایط موجود انصاف را رعایت کنند و از بالا بردن بی رویه قیمت‌ها خودداری کنند و فراموش نکنند اگر آنها در یک فضا عرضه کننده هستند در سایر موارد مصرف کننده هستند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین