|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۳۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
به علت لغزندگی جاده بر اثر بارش باران، برخورد این دو خودرو موجب می شود چند خودروی سواری دیگر هم در این مسیر با یکدیگر برخورد کنند و تعدادی مجروح شوند.
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بی توجهی راننده کامیون و برخورد با یک دستگاه نیسان موجب بروز حادثه در اتوبان قزوین به تهران شده است.

سرهنگ نصرالله بیگلری دقایقی قبل در خصوص حادثه امشب در اتوبان قزوین به تهران اظهارداشت: این حادثه حدود ساعت ۹.۳۰ دقیقه جمعه شب در محدوده دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تهران رخ داد و علت آن برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی نیسان بود.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: علت حادثه رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده کامیون با خودروی جلویی بود که به علت لغزندگی جاده با یک دستگاه نیسان برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: به علت لغزندگی جاده بر اثر بارش باران، برخورد این دو خودرو موجب می شود چند خودروی سواری دیگر هم در این مسیر با یکدیگر برخورد کنند و تعدادی مجروح شوند.

وی اظهارداشت: در این حادثه به خودروها خسارت وارد شده و مجروحان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رانندگان در محدوده دانشگاه آزاد با احتیاط رانندگی کنند

سرهنگ بیگلری ضمن توصیه به رانندگان برای احتیاط بیشتر در هنگام بارندگی یادآورشد: متاسفانه محدوده دانشگاه آزاد اسلامی تا ایستگاه عوارضی بستر حادثه است و از رانندگان درخواست می کنیم در این محدوده نیز با احتیاط رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز و تغییر مسیر ناگهانی جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: در هنگام بارندگی رانندگان باید با سرعت کمتری حرکت کرده و فاصله از خودروی جلویی را رعایت کنند تا بتوانند با کنترل خودرو از بروز حوادث جلوگیری کنند.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین