|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
خبر من فقط در حد جلسات هیات رئیسه است. آخرین جلسه هم دو هفته پیش برگزار شد که آقای تاج در مورد ماده‌ی شصت صحبت کردند که قطعی شده و بقیه اعضای هیات چطور با شرایط قانونی می‌توانند در اینجا ماندگار شوند. تنها بحث مد نظر یک سوم حضور و یک سوم حقوق بود که مطرح شد.
  مدیر عامل تیم پیکان می‌گوید امیدواریم اتفاق‌های بهتری برای پیکان در آینده بیفتد.

 محمود شیعی مدیر عامل تیم پیکان پس از شکست تیمش برابر فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شکست تقصیر باران بود. وحید شیخ ویسی هم در این بازی بی تقصیر نبود. به خاطر شکست ناراحت هستم و به تیم مقابل به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. باید خلاف این مساله بشود و همه از بازی خوب بازیکنان پیکان صحبت کنند. بچه‌ها هم بازی خودشان را انجام دادند. ما از موقعیت‌هایمان به طور خوب نتوانستیم استفاده کنیم و در مقابل از حریف گل خوردیم. فوتبال همین است و باید در لحظه مدیریت کرد.

او ادامه داد: چه کادر فنی و چه بازیکنان باید مدیریت کنند. نباید در پر یک گل زده خوابید و خوشحال بود. باید فکر اساسی کرد. به نظر من بچه‌ها می‌توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند اما نتواستند از موقعیت‌ها درست استفاده کنند. من خوش‌حال نیستم. امیدوارم این آخرین بازی باشد که این نتیجه را به دنبال دارد و شاهد پیروزی‌های پیکان در آینده باشیم. تیمی که قرار بود مدعی کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این حرف کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا به آقای جلالی اولتیماتوم می‌دهید، گفت: خیر. کادر فنی و مدیریت باشگاه باید به فکر باشد که چطور تیم را به جمع بندی خوبی برساند. زمانی هم برای این مساله تعیین نمی‌کنم. بچه‌ها در این بازی از روی یک اتفاق شکست خوردند. امیدواریم اتفاق‌های بهتری برای پیکان در آینده رخ دهد.

او در مورد مهدی تاج گفت: من از ایشان خبری ندارم. خبر من فقط در حد جلسات هیات رئیسه است. آخرین جلسه هم دو هفته پیش برگزار شد که آقای تاج در مورد ماده‌ی شصت صحبت کردند که قطعی شده و بقیه اعضای هیات چطور با شرایط قانونی می‌توانند در اینجا ماندگار شوند. تنها بحث مد نظر یک سوم حضور و یک سوم حقوق بود که مطرح شد.

او در پاسخ به تهدیدات مجلس مبنی بر محدودیت‌های دولتی گفت: هر چیزی که قانون می‌گوید باید انجام شود. من مفسر قانون نیستم. اگر مفسر بودم صحبت می‌کردم. قوه قضاییه وظیفه این امر را بر عهده دارد. ما فراتر از قانون نیستیم. آقای تاج هم هیچ پافشاری سر این مساله ندارد و هر چیزی که قوه  قضاییه بگوید را انجام می‌دهد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین