|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۳۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
در حالی که پیش‌تر عنوان شده بود علیرضا بیرانوند یکی از نامزدهای کسب توپ طلای آسیاست، اما او ناگهان در آخرین لحظه از لیست خارج شد.
 در حالی که پیش‌تر عنوان شده بود علیرضا بیرانوند یکی از نامزدهای کسب توپ طلای آسیاست، اما او ناگهان در آخرین لحظه از لیست خارج شد.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حذف نام بیرانوند از لیست نامزدهای مرد سال آسیا خیلی‌ها را به تعجب وا داشت که متر و معیار شیخ‌سلمان و دوستان برای انتخاب بهترین فوتبالیست سال قاره چیست! بیراه نیست اگر عنوان کنیم مسئله، مسئله نداشتن دیپلماسی ورزشی در کشورمان است که فوتبال و حتی سایر رشته‌ها را سال‌هاست اذیت کرده و می‌کند؛ حضور مدیرانی در رأس کار که نمی‌توانند حق فوتبال و ورزش ایران را بگیرند و فقط آمده‌اند که چند صباحی باشند!

پرسش اینجاست: حضور شیخ سلمان بحرینی و اینفانتینو در ایران چه سودی برای فوتبال ما داشت؟ آیا توانستیم دخالت مستقیم سیاست در فوتبال و بازی در کشور ثالث میان نمایندگان عربستان سعودی را لغو کنیم؟ یا فوتبال ایران را به رئیس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم که این‌گونه حق ما ضایع نشود؟ شاید هم حواس مدیران فوتبال ما در ملاقات و گپ و گفت با اینفانتینو و شیخ‌سلمان گرم مسائل دیگری بوده که سایر موارد اهمیتی از نظر آقایان نداشته است! متأسفانه این حقیقت تلخی است که فوتبال ایران شاهد آن است؛ ضعف در رایزنی ورزشی، ارتباط با افراد با نفوذ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و گرفتن حق فوتبال ایران که شاهد آن هستیم. ادامه این یادداشت را در خبرورزشی بخوانید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین