|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۳۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
انجام بازی دوستانه با تیم‌های آسیایی بهتر است چرا که با تیم‌هایی آسیایی در جام ملت‌ها باید بازی کنیم. فدراسیون با مشکلاتی رو به رو است چرا که با برخی حریفان نمی‌توانیم به راحتی بازی کنیم.
 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه هنوز در فدراسیون به کارمان ادامه می‌دهیم بر اساس قانون است.

مهدی تاج در مصاحبه با رادیو جوان در مورد منع قانون به کار گیری بازنشستگان، گفت: در فدراسیون از 9 نفر ‌‌6 نفر بازنشسته هستند. اگر قانون بگوید سمت فعلی این بازنشستگان شغل است شرایط دیگری به وجود می‌آید چرا که این نفرات الان پولی از ما دریافت نمی‌کنند. اگر این مسئله شغل تلقی نشود یک تعریف دیگری پیدا می‌کند. تمام این مسائل را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم. وزارت ورزش به دنبال برنامه ریزی است تا یک راه حل منطقی پیدا کند.

وی در مورد اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال چطور اجرا خواهد شد، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ورای قانون نیست برای خود من قانون حاکمیت اصلی است و همه باید از قانون پیروی کنند و اجرای قانون برای همه الزام آور است. بحث دوم موضوع بازنشستگی است. تا به الان که در فدراسیون ماندیم بر اساس قانون کار می‌کنیم. قانون هنوز اجرایی نشده است ولی به محض اجرایی شدن قانون اگر مجوز نداشته باشیم کسی نباید بماند. فدراسیون باید طبق قانون اداره شود.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد:‌ یک دوره من در فولاد مبارکه کار می‌کردم و به این نتیجه رسیدیم که تقاضای بازنشستگی کنم. مدت زمان کاری من پر نشده بود اما تقاضای بازنشستگی کردم. قانون تصدی شغل را هم مدنظر دارد. حتی اگر شما حقوق نگیرید ‌ خود شغل را هم نمی‌توانید در اختیار بگیرد.

وی در مورد انتشار فیلم مصاحبه اینفانتینو تصریح کرد: فیلم مصاحبه اینفانتینو را همه در اختیار داشتند اما کسی در این مدت آن را منتشر نکرده بود. این فیلم توسط یک نماینده محترم مجلس شورای اسلامی منتشر شد. ما نمی‌خواستیم در جامعه التهابی به وجود بیاید. حتی جواب خانم فاطما هم که در این مورد از ما سوال کرده بود که موقعیت فدراسیون به چه شکلی است را ندادیم چرا که می‌دانستیم در صورت ارائه جواب ممکن است چه اتفاقی رخ دهد. همکاری‌های لازم را کردیم چرا که فکر می‌کنیم فوتبال کشور نباید آسیب ببیند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط این روزهای تیم ملی، عنوان کرد: زمانی همه به دنبال این بودند که با کی‌روش قطع همکاری کنیم. ما این کار را انجام ندادیم و دیدید که حاصل این کار رقم خوردن بهترین نتایج تاریخ ایران در جام جهانی بود. نه قبل و نه بعد از انقلاب این نتیجه را کسب نکرده بودیم. امیدوارم در جام ملت‌ها بتوانیم از توانایی فنی کی‌روش استفاده کنیم و قهرمان جام ملت‌ها شویم.

تاج در مورد حریفان تدارکاتی تیم ملی، اظهار داشت: انجام بازی دوستانه با تیم‌های آسیایی بهتر است چرا که با تیم‌هایی آسیایی در جام ملت‌ها باید بازی کنیم. فدراسیون با مشکلاتی رو به رو است چرا که با برخی حریفان نمی‌توانیم به راحتی بازی کنیم.

وی در مورد عدم حضور نام علیرضا بیرانوند در لیست بهترین بازیکنان آسیا،‌گفت:‌ این موضوع را امروز دنبال کردم. چرا که از نظر من و همه مردم علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا و حتی در سطح دنیا است. حالا باید دید کنفدراسیون آسیا چرا به این نتیجه رسیده است؟
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین