|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۳۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
مجید جلالی از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران است و مانند گذشته تیم بسیار با کیفیتی را مقابل ما قرار داد. بازی کردن پس از فینال لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری بود، فقط یک روز فرصت داشتیم تا خودمان را برای دیدار با پیکان آماده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در طول مدت حضورم در ایران هیچ قضاوتی به سود پرسپولیس نبوده و داوران حتی یک اوت دستی را هم به ما هدیه نکردند.

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باید از مربیان خوب ایرانی و پیشکسوتان باشگاه بزرگ پرسپولیس به خاطر تبریک هایشان تشکر ویژه کنم. از کسب سه امتیاز مسابقه با پیکان بسیار خوشحالم. همه می دانند با وجود چه مشکلاتی توانستیم به این پیروزی مهم برسیم.

وی گفت: مجید جلالی از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران است و مانند گذشته تیم بسیار با کیفیتی را مقابل ما قرار داد. بازی کردن پس از فینال لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری بود، فقط یک روز فرصت داشتیم تا خودمان را برای دیدار با پیکان آماده کنیم.

برانکو خاطرنشان کرد: باید به بازیکنانم به خاطر اراده قوی که دارند تبریک بگویم. آنها لیاقت این موفقیت را داشتند.

وی در خصوص بیانیه باشگاه پیکان و گلایه آنها از عملکرد داور مسابقه گفت: باید فیلم بازی را یکبار دیگر نگاه کنم اما فکر می کنم قضاوت داور بیشتر به سود حریف بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: داوران در مدت حضورم در ایران حتی یک اوت را به پرسپولیس هدیه ندادند. در بازی دیشب داور اصلا به سود تیم من سوت نزد. می توانید نظر کارشناسان داوری را هم در این خصوص سئوال کنید.
ادامه دارد....

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین