|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۳۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
در این نشست که روز چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی الرحمن برقرار است، عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و مجتبی لطفی از شاگردان آیت‌الله منتظری و از اعضای بیت ایشان با یکدیگر مناظره می‌کنند.
نشست «بیت آیت‌الله منتظری و حوادث دهه ۶۰» از سوی گروه تاریخ انجمن اندیشه و قلم، با حضور مرتضی باقری، مصطفی ایزدی، عباس سلیمی‌نمین و مجتبی لطفی برگزار می‌شود.

 در این نشست که روز چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی الرحمن برقرار است، عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و مجتبی لطفی از شاگردان آیت‌الله منتظری و از اعضای بیت ایشان با یکدیگر مناظره می‌کنند. همچنین مرتضی باقری از مؤسسان واحد نهضت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پژوهشگر تاریخ و مصطفی ایزدی نویسنده و فعال سیاسی سخنرانی خواهد کرد.

نشست «بیت آیت الله منتظری و حوادث دهه ۶۰» درصدد است به پرسش‌هایی درباره ارتباط بیت آیت‌الله منتظری با افشای ماجرای مک فارلین، مسائل سپاه، تنش‌ها با عربستان و حادثه حج خونین مکه، اختلافات آیت‌الله منتظری با امام خمینی (ره) بر سر مسائلی از قبیل جنگ تحمیلی، مسائل زندان‌ها و اعدام‌های ۶۷ که در نهایت به عزل قائم‌مقام انجامید، پاسخ دهد.  

حضور همه علاقه‌مندان، صاحب نظران و اهالی رسانه در این نشست آزاد است. این نشست در مجتمع فرهنگی الرحمن به نشانی خیابان سپهبد قرنی، قبل از خیابان کریمخان زند، کوچه شهید دهقانی‌نیا (خسرو سابق)، مسجد الرحمن، برگزار می‌شود.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین