|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
او در واکنش به این سوال که تیمش بعد از زدن گل نخست ضد فوتبال بازی نکرد، گفت: ما در سال دو بار شانس داریم که خودمان را در آزادی نشان دهیم. آزادی فضای خوبی برای بازی فوتبال است.
سرمربی پیکان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس ضمن ابراز ناراحتی از این نتیجه، گل نخست پرسپولیس را مردود دانست.

 مجید جلالی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر گلی که در فوتبال به ثمر می‌رسد، یک بازیکن اشتباه می‌کند. گل اول پرسپولیس خطا بود. چرا خطا نگرفت؟ از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز خوب بازی کردند و مسلط بودند. خدا حریف ما را بیشتر دوست داشت.

او در واکنش به این سوال که تیمش بعد از زدن گل نخست ضد فوتبال بازی نکرد، گفت: ما در سال دو بار شانس داریم که خودمان را در آزادی نشان دهیم. آزادی فضای خوبی برای بازی فوتبال است.

سرمربی پیکان درباره بازی سال گذشته دو تیم نیز گفت: امروز بازی از نظر کیفی خوب بود. خیلی حیف شد که این بازی را نبردیم. اگر بازی را می‌بردیم. تا رده دوم جدول بالا می‌آمدیم. خیلی ناراحتم.

سرمربی پیکان درباره بضاعت کم پرسپولیس در این بازی و موافقت برانکو برای شرکت در این دیدار گفت: در مورد آقای برانکو هر چقدر تمجید کنیم، کم است. او در تمام این سال‌ها از نظر فنی و شخصیتی خودش را ثابت کرده است. این که می‌گویید پرسپولیس با بضاعت کم بازی کرده، برای من سوال بود. کدام یک از بازیکنان حاضر در زمین فینال آسیا را تجربه نکرده بودند؟ فقط دروازه‌بان پرسپولیس در فینال نبود. اگر بگویید شش روز تمرین نکردند هم قبول ندارم. اگر دوست دارید ترکیب تیم را نگاه کنید. همه بازیکنان این تیم در نیمه نخست فینال بازی کردند.

وی ادامه داد: وقتی هوادار هستید اشکال ندارد. خیلی از دوستان رسانه‌ای هم هوادار هستند اما خوب نیست که منصف نباشیم. تیم پرسپولیس در فینال آسیا بازی کرده است. اگر بگویید پرسپولیس بعد از فینال از نظر انگیزشی افت کرد، قبول دارم اما این تیم، باتجربه است. ما چندین بازیکن امیدمان را نداشتیم. مهدی شیری هم محروم است. یک بار هم نگفتم که بازیکنانم نیستند. البته من به این فضاها عادت دارم. هر موقع با استقلال و پرسپولیس بازی کردم، آن‌ تیم‌ها مشکل داشتند. کسی به ما توجه ندارد. آن‌ها از داوری ایراد گرفتند.

مجید جلالی همچنین در نشست خبری اظهار کرد: من از اتفاقاتی که در ۹۰ دقیقه بازی رخ داد ناراحت نیستم. من از همه بازیکنانم ممنونم. داور هم خیلی خوب کار کرد اما روی تک اشتباه خود روی بازی عمل گذاشت. برای من قابل توجیه نیست که او به نفع پرسپولیس خطا گرفت. توپ در دست ما بود. دروازه‌بان هم روی توپ دوم اشتباه کرد. هنوز نمی‌دانم شوت قاضی گل شده یا نه. بعضی وقت‌ها خدا یک تیم را بیشتر دوست دارد.

سرمربی پیکان درباره اشتباه وحید شیخ ویسی هم گفت: هر گلی که در فوتبال اتفاق می‌افتد، حاصل یک اشتباه است. در بازی‌های متعدد باری ما رخ داده است. خیلی حیف شد که این بازی را نبردیم. می‌توانستیم به رده چهارم جدول صعود کنیم. واقعا ناراحت هستم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین