|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
این مسئول در پاسخ به اینکه چرا برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که برای فعالیت به مواد اولیه داخلی نیاز دارند هم در شرایط فعلی دچار مشکل هستند، ابراز کرد: اگر مواردی در این خصوص وجود دارد حتما باید به مسئولان ذی ربط اطلاع داده شود تا مشکل واحد تولیدی حل شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: بعد از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تملکات بانک‌ها به حداقل رسیده است، ولی واحدهای صنعتی نیز نباید از پرداخت بدهی خود فرار کنند.

 عزیز اکبریان عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط البرز اظهار کرد: باید صنعت را از وابستگی به ارز دولتی خارج کنیم و درآمدعمومی جامعه را بالا ببریم.

وی ادامه داد: ارز دولتی باعث رانت و فساد و هزاران بلای خانمان سوز دیگر در کشور شده بنابراین باید فکری برای رهایی از وابستگی واحدهای تولیدی و صنعتی به این ارز شود.

وی توضیح داد: تا کنون چند جلسه با وزیر صنعت و رییس بانک مرکزی برگزار شده و قول‌هایی برای حل مشکلات موجود در این خصوص داده شده است.

این مسئول در پاسخ به اینکه  چرا برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که برای فعالیت به مواد اولیه داخلی نیاز دارند هم در شرایط فعلی دچار مشکل هستند، ابراز کرد: اگر مواردی در این خصوص وجود دارد حتما باید به مسئولان ذی ربط اطلاع داده شود تا مشکل واحد تولیدی حل شود.

اکبریان گفت: قبول داریم که در برخی موارد دچار خود تحریمی هستیم که این امر ثبات و توسعه اقتصادی کشور را به خطر می اندازد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای رفع مشکل بدهی بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: بعد از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با دستور مقام معظم رهبری تملکات بانک‌ها به حداقل رسیده است ولی واحدهای صنعتی نیز نباید از پرداخت بدهی خود فرار کنند.

وی ابراز کرد: چرا وقتی بانکی معوقات خود را طلب می‌کند صاحب واحد تولیدی باید از اهرم تعطیل کردن واحد استفاده کند و از پرداخت بدهی ممانعت کند؟



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین