|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۳۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
بعد از اتمام مهلت قانون که البته بین دیوان محاسبات و سازمان بازرسی اختلاف وجود دارد، نمی توانیم به فدراسیون هایی که بازنشسته دارند پول دهیم. از زحماتی که همه بچه ها کشیدند تشکر می کنم اما نگاه برخی از دوستان در مطبوعات را می بینم احساس می کنم حق آنها نیست که اینگونه با جانبازان برخورد شود. همه دوستان تمکین می کنند و ما موظف هستیم قانون را اجرا کنیم.
معاون وزارت ورزش با تاکید بر اینکه نمی‎توان قانون را در مورد فوتبال دور زد، گفت: این حق رئیس یا دبیر فدراسیون است که از فرصت قانونی خود استفاده کنند.

 محمدرضا داورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره شرایط بازنشسته ها و اینکه به فدراسیون هایی که بازنشسته دارند بودجه تعلق نمی گیرد، گفت: موضوع بازنشسته ها به دفعات پاسخ داده شده است. چرا اصرار دارید این موضوع را مطرح کنید؟ همان قانونی که الان وضع شده در جای دیگر به جانبازان و آزادگانی که قبل از تصویب این قانون بازنشسته شده اند، اجازه می دهد به خدمت برگردند. ما نمی توانیم این حق را از کسانی که شامل ماده ۶۰ جامعه ایثارگری می شوند سلب کنیم.

وی افزود: بعد از اتمام مهلت قانون که البته بین دیوان محاسبات و سازمان بازرسی اختلاف وجود دارد، نمی توانیم به فدراسیون هایی که بازنشسته دارند پول دهیم. از زحماتی که همه بچه ها کشیدند تشکر می کنم اما نگاه برخی از دوستان در مطبوعات را می بینم احساس می کنم حق آنها نیست که اینگونه با جانبازان برخورد شود. همه دوستان تمکین می کنند و ما موظف هستیم قانون را اجرا کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش درباره شرایط فوتبال نیز گفت: اجازه دهید فوتبال در آرامش کارش را دنبال کند. مجمع بالاترین تصمیم گیرنده است. بعضی ها می گویند می خواهند قانون را دور بزنند، مگر می شود؟ مطمئن باشید دوستان در فدراسیون فوتبال دنبال حفظ آرامش هستند. حق رئیس یا دبیر فدراسیون است که از فرصت قانونی شان استفاده کند. ما هم خلاف قانون عمل نکردیم. به عنوان دستگاه اجرایی این هماهنگی را داریم که لطمه ای به فدراسیون نخورد.

وی درباره وضعیت گرشاسبی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس و استقلال هر دو در زمره دستگاه اجرایی هستند که باید از قانون تبعیت کنند اما آنها هیات مدیره و مجمع دارند که برایشان تصمیم می گیرد.

داورزنی درباره پایان دوره چهارساله شایسته در فدراسیون تنیس گفت: تا همین چند روز آینده زمان انتخابات مشخص می شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین