|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۳۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
پزشک داعشی در برابر من به دختربچه ای که هنوز سنش به ۹ ساله نرسیده بود، تجاوز کرد.
زنی که از چنگال تکفیری ها نجات یافته است از جنایتی تکان دهنده که داعشی ها علیه یک دختربچه ۹ ساله مرتکب شدند، پرده برداشت.

به نقل از اسپوتنیک، «لمیاء بشار» زن ایزدی رها شده از چنگال داعش از اقدامات بی رحمانه تکفیری ها سخن گفت و افزود: داعشی ها شنیع ترین جنایات ضد بشری را انجام دادند. آنها مردان و جوانان را کشته و به دختران و زنان تجاوز می کنند و آنها را خرید و فروش می کنند.

وی بیان کرد: پزشک داعشی در برابر من به دختربچه ای که هنوز سنش به ۹ ساله نرسیده بود، تجاوز کرد.

این زن ایزدی با اشاره به اینکه خود و خواهرش از سوی داعشی ها مورد تجاوز قرار گرفته اند، گفت: می خواستم که خودم را بکُشم اما نمی توانستم زیرا دست و پای ما را بسته بودند.



وی که رها شده از چنگال داعش است، اعلام کرد که با گذشت ۴ سال از ربوده شدن مادرش اطلاعی از سرنوشت وی ندارد و خواهرش در سوریه همچنان کنیز و برده داعشی هاست.

شایان ذکر است که داعش در آگوست ۲۰۱۴ در یورش به سنجار و روستاهای غرب موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق مرتکب جنایت ضد بشری علیه ایزدی ها شد به طوری که مردان و جوانان آنها را کشت و دختران و زنان و کودکان را به بردگی و کنیزی برد و به عنوان غنیمت جنگی آنها را در بازارهایی که تاریخ آن به عهد جاهلیت باز می گردد به فروش گذاشت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین