|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
این بانک در راستای تحقق بحث دولت الکترونیک، نسبت به استقرار سامانه‌های نوین که قابلیت ارائه خدمات غیرحضوری را دارند اقدام و کارنامه درخشانی به ثبت رسانده که انجام ٨٠درصدی تراکنش‌ها به صورت غیرحضوری در این بانک مبین این امر است.
​مراسم معارفه مدیر جدید امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل و رضا صدیق، عضو هیأت مدیره این بانک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، صیدی در جلسه معارفه مدیر فناوری اطلاعات این بانک، از بخش IT در سازمان‌ها به‌ویژه بانک‌ها، به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار ارائه خدمات متمایز و پیشرو در دنیای امروز یاد کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران، ارائه خدمات نوین الکترونیکی همگام با استاندارد روز جهان را ازجمله سیاست‌های محوری بانک عنوان کرد و گفت: بانک صادرات ایران خدمات بسیار متنوع و گسترده‌ای را به مخاطبان عرضه می‌کند و در این زمینه ارائه خدمات فراتر از استانداردها را در دستور کار قرار داده‌ایم که با حرکت روبه جلو و پویایی که در بخش IT بانک ایجاد شده است، تحقق این مهم دور از انتظار نیست.



عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران نیز در تبیین اهمیت بخش IT در بانک، گفت: این بانک در راستای تحقق بحث دولت الکترونیک، نسبت به استقرار سامانه‌های نوین که قابلیت ارائه خدمات غیرحضوری را دارند اقدام و کارنامه درخشانی به ثبت رسانده که انجام ٨٠درصدی تراکنش‌ها به صورت غیرحضوری در این بانک مبین این امر است.

رضا صدیق افزود: رویکرد بانک صادرات ایران توسعه و افزایش تعداد تراکنش‌های غیرحضوری به بیش از ٩٠ درصد است.

در این مراسم صیدی ضمن تقدیر از خدمات مجتبی عزیزیان، مدیر پیشین امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران، حکم انتصاب سیدجعفر صدری که ٢٥ سال سابقه خدمت در بخش IT بانک را در کارنامه خود دارد، به وی اعطا کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین