|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۳۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
این اقدام می‌تواند کمک بسزایی در تقویت و توسعه کارخانه و شرکت‌های مذکور کند و آنها در آینده‌ای نه چندان دور بدون شک تبدیل به یکی از بزرگترین و موثرترین صنایع در نوع خود خواهند شد.
ایسنا گزارش داد: بانک تجارت ملی عربستان سعودی اعلام کرده که قصد دارد با سرمایه‌گذاری کلان در صنایع کوچک و متوسط به تقویت و توسعه بخش اقتصاد غیر نفتی این کشور بپردازد.

 تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک تجارت ملی عربستان سعودی  (NCB ) قصد دارد به توسعه هرچه بیشتر فعالیت های تجاری صنایع کوچک و متوسط در این کشور کمک و سرمایه گذاری کند.

عربستان سعودی در سالهای اخیر به نظر می‌رسد به فکر احیای بخش تجارت و گردش بیشتر چرخ اقتصاد افتاده است و بارها نیز اعلام کرده است که می خواهد اقتصاد خود را از وابستگی کامل به صادرات نفت و کسب درآمد از آن برهاند.

بر اساس گزارشی که در  trade Arabia  آمده است، حالا بانک تجارت ملی عربستان سعودی اعلام کرده است که می‌خواهد به منظور تقویت بخش خصوصی و همچنین گسترش فعالیت و تولیدات صنایع کوچک و متوسط (SMEs)  و همچنین شرکت‌های دانش بنیان مختلف سرمایه گذاری کلانی کند تا آنها بتوانند با توان و ظرفیت بیشتری به فعالیت‌های تجاری خود بپردازند.

این اقدام می‌تواند کمک بسزایی در تقویت و توسعه کارخانه و شرکت‌های مذکور کند و آنها در آینده‌ای نه چندان دور بدون شک تبدیل به یکی از بزرگترین و موثرترین صنایع در نوع خود خواهند شد.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان فعال در این حوزه، به نظر می‌رسد که بانک‌های سعودی تلاش بسیاری برای تقویت بخش خصوصی و فعالیت های تجاری و تولیدی شرکت‌های مختلف و فعال در این کشور کرده‌اند و از این پس نیز تلاش آنها رو به افزایش پیش‌بینی می‌شود. بانک های سعودی همچنین پیشتر اعلام کرده بودند که حاضرند به منظور گسترش، ساخت و راه اندازی کارخانه های جدید تولیدی و صنعتی در این کشور وام و تسهیلات بسیار مناسبی با شرایط عالی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین