|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مدیر عامل پرسپولیس می‌تواند با دریافت تأییدیه از سوی سازمان خصوصی‌سازی، ثابت کند که باشگاه خصوصی است و آن وقت به کارش در باشگاه سرخ‌پوشان ادامه بدهد.
 مدیر عامل پرسپولیس می‌تواند با دریافت تأییدیه از سوی سازمان خصوصی‌سازی، ثابت کند که باشگاه خصوصی است و آن وقت به کارش در باشگاه سرخ‌پوشان ادامه بدهد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه، ۲ مرداد با اکثریت آرا، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند و شورای نگهبان نیز کلیات این مصوبه مجلس را در جلسه روز ۱۷ مرداد تأیید کرد تا هرچه زودتر به حالت اجرایی درآید. با این قانون، تمام مدیران دولتی که بازنشسته هستند، باید استعفای خود را اعلام کنند. از آن‌جا که باشگاه پرسپولیس زیر نظر مجمعی که وزیر ورزش ریاست آن را برعهده دارد، فعالیت می‌کند و بخشی از بودجه‌اش دولتی است، یک شرکت دولتی محسوب می‌شود و مدیر آن نیز باید شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شود. با این حال حمیدرضا گرشاسبی می‌تواند با دریافت تأییدیه از سوی سازمان خصوصی‌سازی، ثابت کند که باشگاه خصوصی است و آن وقت به کارش در باشگاه سرخ‌پوشان ادامه بدهد. در واقع گرشاسبی برای ماندن در پست مدیرعاملی باشگاه و دریافت این نامه فقط تا ۱۵ آذر وقت دارد.

از سوی دیگر شنیدیم از آن‌جا که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید ثابت می‌شد باشگاه پرسپولیس یک باشگاه غیردولتی است، فدراسیون فوتبال هم پرسپولیس را ثبت تجاری کرده و باشگاه همین حالا از نگاه مجامع تصمیم‌ساز بین‌المللی به خصوص AFC یک باشگاه خصوصی است و ارائه همین تأییدیه از سوی فدراسیون به نهادهای قانونی، می‌تواند باعث حفظ گرشاسبی شود. با این شرایط همچنان شایعاتی در مورد کنار رفتن گرشاسبی و حضور مدیرانی چون رضا درویش و مهدی محمدنبی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد؛ هر چند شایعه انتصاب نبی با مخالفت شدید پرسپولیسی‌ها مواجه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین