|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
در پنجمین روز هفته دولت صورت گرفت؛
کد خبر: ۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
فرماندار ویژه ملایر از افتتاح و بهره‌برداری 32 طرح در پنجمین روز هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد.
تدبیر و امیدمصطفی آزادبخت شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح و بهره‌برداری 32 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی خبر داد.

وی از افتتاح 12 طرح توسط شهرداری ملایر خبر داد و افزود: برای این طرح‌ها 52 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار ویژه ملایر طرح‌های شهرداری ملایر را شامل افتتاح فاز یک جاده سلامت، بوستان کوهسار و مجموعه تفریحی و گردشگری «پنجره‌ای به سوی دنیا» با اعتبار 99 میلیارد و 200 میلیون ریال برشمرد.

وی افزود: در برنامه‌های هفته دولت، استخر سرپوشیده شهیدتاجوک، پروژه اداری تجاری شاه‌طاهری، سالن ورزشی آتش‌نشانی مرکزی، روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر، جدول‌گذاری، پیاده‌رو سازی و ساختمان اداری شهرداری در پارک جنگلی خلبان افتتاح شد.

آزادبخت از راه‌اندازی 128 پورت اینترنت پرسرعت ADSL در مجموعه مسکن مهر یک و دو و  112 پورت در دیگر نقاط مختلف شهرستان با اعتبار 750 میلیون ریال خبر داد.

وی ابراز داشت: تأمین برق و جابه‌جایی پایه‌های تیر برق خیابان شهدا با اعتبار 865 میلیون ریال از طرح‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: ساماندهی 3 مزار شهید روستاهای کنجدر و گلپرآباد با اعتبار 120 میلیون ریال نیز در هم‌زمان با پنجمین روز هفته دولت افتتاح شد.

وی سپس به آبیاری بارانی روستای احمدیه و مصلحان با یک‌ میلیارد و 503 میلیون ریال در بخش زند و افتتاح دو واحد مسکن مهر در شهر زنگنه با 800 میلیون ریال اعتبار اشاره کرد.

آزادبخت افزود: عملیات اجرایی 12 واحد مسکن مهر شهری کمیته امداد ملایر با چهار میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز شد.

وی در پایان از بازسازی کامل بخش داخلی بیمارستان غرضی با 62 تخت با اعتبار 3 میلیارد ریال و نصب و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز و بازسازی بخش‌ اطفال این بیمارستان با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین