|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۲۳۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران مدال ارزشمند طلای جهان را در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان بر گردن آویخت تا تنها طلایی کشتی ایران در این رقابت‌ها باشد.
 آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران مدال ارزشمند طلای جهان را در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان بر گردن آویخت تا تنها طلایی کشتی ایران در این رقابت‌ها باشد.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در رومانی، کامران قاسمپور به عنوان تنها فینالیست کشتی ایران در این رقابت‌ها برای کسب مدال طلای جهان برابر آرتور نایفونوف روس به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک مقابل این حریف قدرتمند به برتری رسید و تنها مدال طلای کشتی ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت. قاسم پور در این کشتی حساس وقتی به امتیازات لازم رسید به خوبی مبارزه را اداره کرد و قهرمان جهان شد.

قاسمپور پیش از این در دور اول استراحت کرد و در دور دوم لارس چافلی از آلمان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد. او در دور سوم نیز مقابل عارف اوزن از ترکیه قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.وی در دیدار نیمه نهایی نیز مقابل گانباتار از مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در ادامه این رقابت‌ها ایران دو نماینده دارد که هر دو برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند. حسین شهبازی در ۹۲ و امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم دو نماینده ایران هستند که برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌روند و این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

پیش از این نوید زنگنه در ۷۴ و علی شعبانی در ۹۷ کیلوگرم دو مدال برنز برای ایران بدست آوردند. ایمان صادقی در ۶۱ و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم به عنوانی بهتر از پنجمی نرسیدند و علیرضا سرلک در ۵۷، نیما اشفاقی در۷۰ و مجتبی اصغری در ۷۹ کیلوگرم نیز سه کشتی‌گیر دیگر ایران بودند که با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

هدایت تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران بر عهده علیرضا رضایی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین