|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۳۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
مهاجم تیم ملی اظهار کرد که امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم نشده است و برای برگزاری این دو دیدار دوستانه باید خدا را شکر کرد.
 مهاجم تیم ملی اظهار کرد که امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم نشده است و برای برگزاری این دو دیدار دوستانه باید خدا را شکر کرد.

 به گزارش ایسنا، کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: به هر حال در فیفادی‌های قبلی دو بازی دوستانه را از دست داده بودیم و این اولین فیفادی است که دو بازی ما در آن برگزار می‌شود. امیدوارم بازی با ونزوئلا تجربه خوبی باشد و نتجه خوبی بگیریم. اگر تیم‌های بهتری بود، ببیشتر به نفع تیم ملی می‌شد. ونزوئلا تیم خوبی است و لژیونرهای زیادی دارد.

وی ادامه داد: ما تیم اول آسیا هستیم و همه انتظار قهرمانی دارند. به نظرم باید وجهه ما حفظ شود و ما اگر با تیم‌های بهتری بازی می‌کردیم تیم‌ها با ذهنیت دیگری روبروی ما حاضر می‌شدند. شجاعی به عنوان کاپیتان حرف دل همه را زد و ایشان وظیفه حمایت از ما را دارد. تیم ملی مظلوم واقع شده است. همه از ما انتظار قهرمانی دارند و ما هم آن را درک می‌کنیم. وقتی بازیکنان تیم ملی اعتراضشان را به گوش همه می‌رسانند همه فکر می‌کنند، بحث پاداش است و ما پول می‌خواهیم ولی ما می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم در حالی که دو بازی فیفادی ما حرام شده است. کشور قطر حتی پول بلیت و هتل ما را تهیه کرده و تمام امکانات را برای برگزاری این بازی تدارکاتی در نظر گرفته است. فکر نمی‌کنم این برای ما که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم شایسته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین