|
|
امروز: پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
بودجه امسال راه‌های روستایی هنوز مشخص نیست و بعد از انتخاب پروژه‌های اولویت دار بودجه اعلام خواهد شد.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز بودجه امسال راه‌های روستای مشخص نیست، ‌گفت: بودجه ملی راه‌های روستایی حذف شده و میزان اعتبارات باید با توجه ردیف بودجه استان‌ها مشخص شود.

 سید حسن میرشفیع گفت: بودجه ملی راه‌های روستایی در سال ۹۳ حذف شده و بودجه استانی هم ردیف‌های مختلفی دارد که بخشی از آن ردیف‌های متفرقه، بخشی ردیف تملک دارایی سرمایه‌ای و بخشی از اعتبارات تبصره ۲۲ است.

وی ادامه داد: این ردیف‌های بودجه باید در کمیسیون برنامه ریزی استان‌ها و شهرستان‌ها تصویب شود، بنابراین هنوز مشخص نیست که اعتبار و بودجه راه‌های روستایی چقدر است. بعد از اینکه تمام این اعتبارات تصویب شدند و به جمع بندی رسیدیم، بودجه امسال معلوم می‌شود.

معاون راه‌های روستایی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه جدیدی قرار نیست کلنگ زنی و شروع شود، ‌گفت: در حال حاضر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد اما همین انتخاب پروژه‌های نیمه تمام برای قرار گرفتن در ردیف بودجه پروسه را طولانی کرده است.

میرشفیع ادامه داد: اولویت بندی پروژه‌ها برای تکمیل، ‌ کار سختی نیست و اگر انتخاب پروژهای اولویت دار به معاونت راه‌های روستایی سپرده شود، دو روزه لیست پروژه‌های مهم را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به بودجه سال گذشته راه‌های روستایی گفت: رقم ملی بودجه راه‌های روستایی در سال گذشته ۴۳۰ میلیارد تومان و رقم استانی آن ۳۰۰ میلیارد تومان بود که بودجه امسال نسبت به سال گذشته قطعا باید افزایش پیدا کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین